NewZ - PromZ.be

NewZ

BOB-campagne 2021: de anti-sleutelhanger

Naar aanleiding van 25 jaar BOB-campagne in ons land heeft de organisatie ‘Ouders van Verongelukte kinderen’ afgelopen winter een alternatieve actie opgezet met steun van...

Geraardsbergen: mondmaskers als beloning

Mondmaskers zijn niet alleen onderdeel van het nieuwe normaal maar zijn ook een communicatiemiddel en een promotioneel item geworden. Om jongeren in Geraardsbergen te belonen...

Duitsland: omzet promotionele producten daalt door pandemie

Uit onderzoek - uitgevoerd door DIMA in opdracht van de Duitse sectororganisatie Gesamtverbands der Werbeartikel-Wirtschaft e.V. (GWW) - blijkt dat ondernemingen in 2020 in hun...

2020: corona heeft effect op aantal promotionele acties

In 2020 zijn er op basis van tellingen van PromZ-be zo’n 10% minder acties gevoerd met promotionele artikelen. In 2020 turfde PromZ-be 262 acties met...

THOM: geen blinde trouw aan webshops

In het kader van 2020-editie van de ‘Belgian Online Shopper Survey 2020’, een jaarlijks onderzoek van SafeShops.be, heeft researchpartner The House of Marketing de online-consument...

Hoe evolueert ‘promotional marketing’ in de komende jaren?

“Hoe evolueert ‘promotional marketing’?” Die vraag stelt de Amerikaanse Promotional Product Association International in het eigen magazine van deze maand. In dat artikel geeft Danny...

FEVIA, UBA en Comeos: striktere criteria marketing naar kinderen

Fevia (de Federatie van de Voedingsindustrie), de UBA (United Brands Association, tot voor kort stond die afkorting nog voor Unie van Belgische Adverteerders) en Comeos...

UK: Retailers kiezen weer voor papieren catalogi en folders

Retailers in het Verenigd Koninkrijk kiezen weer meer voor papieren folders en catalogi. Dat meldt Print Power, de Europese organisatie die zich bezighoudt met commerciële...

Merken gaan meer ‘direct-to-consumer’. Promoties ook?

Covid-19 heeft ertoe bijgedragen dat merken meer en meer hun producten via e-commerce direct aan hun eindconsumenten verkopen en zo klassieke retailkanalen links laten liggen....