NewZ
Eindejaar: duurzaamheid troef
Voor de eindejaarsgeschenken is duurzaamheid voor veel bedrijven een belangrijk criterium bij de aankoop ervan. Dat geldt zowel voor de gebruikte materialen als het land...
Sleutelhanger van voetbalclubs tijdens BOB-campagne 2024/2025
Het VIAS (het onafhankelijk kennisinstituut voor verkeersveiligheid) zet in samenwerking met de Pro League (Koninklijke Belgische Voetbalbond) de komende weken een activatiecampagne in het kader...
Duurzaamheid wint aan belang
Het leveren van duurzame producten in de sector van promotionele producten en business gifts wint aan belang, zowel bij de bedrijven als bij de consumenten. Onderzoek...
Promotionele producten en de Amerikaanse verkiezingen: petten
Kunnen baseball-caps een verkiezing winnen? Die vraag stelde het Amerikaanse Promotional Products Association International (PPAI) de laatste dagen voor de Amerikaanse verkiezingen. “De presidentskandidaten in...
PSI: focus op textiel
Tijdens de komende PSI-beurs, de internationale beurs voor promotionele producten in het Duitse Düsseldorf, zal de focus vooral op textiel liggen. Daarnaast is er ook...
Consumentenstudie wijst uit: 81% gebruikt promotionele producten
Een studie van VistaPrint in samenwerking met YouGov heeft uitgewezen dat 81% van de respondenten in hun dagelijks leven gekregen promotionele producten gebruiken. Verder blijkt...
Les promotions du mois de septembre
PromZ.be a repéré les actions promotionnelles suivantes pour le mois de septembre : dans le dépliant du Lidl - coup d’envoi d’une action d’épargne pour des produits de...
USA: grote bedrijven en hun promo-houding
Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute deed recent onderzoek bij aankopers van verschillende types bedrijven over hun aankopen van en meningen over promotionele producten. Eerder gaven...
Wat drijft Generation Z?
Wat drijft Generation Z, de generatie consumenten die geboren is tussen 1996 en 2010? Het zijn consumenten tussen 15 en 35 jaar die opgegroeid zijn...