NewZ
Corona-crisis: product media stiefmoederlijk behandeld
In de onderzoeken en de discussies over mediagebruik in de corona-tijd valt één zaak op: de stiefmoederlijke behandeling van product media (promotionele producten en business...
Lees nu de nieuwe editie van PromZ.be online!
Lees hier de nieuwe zomereditie van PromZ-be Met daarin: de impact van Covid-19 op de sector van promotionele artikelen en hoe bedrijven hun thuiswerkende medewerkers met...
MCS – Kick & Rush neemt Belgische activiteiten Supremia over
MCS - Kick & Rush heeft aangekondigd de Belgische activiteiten van de Supremia Group over te nemen. De Supremia Holding legde op 14 april van...
McDonald’s komt met ‘Burger Puzzle’
McDonald’s België heeft in samenwerking met TBWA ‘Burger Puzzles’ gelanceerd om zo in de lockdown-periode de verveling bij de hamburgerliefhebbers te verdrijven. Daarmee speelt de...
Kortingen en promoties in supermarkten kunnen weer
Na enige tijd onzekerheid rond promoties in de supermarkten is recent duidelijkheid gegeven door Minister van Economie Nathalie Muylle. Supermarkten mogen weer volop kortingen bieden....
Supremia vraagt faillissement aan
Op 14 April 2020 heeft the Boards of Directors van Mellifera Holding BV, Supremia Holdings NV, Supremia NV, GEM-X NV and BSWEET NV faillisement aangevraagd...
USA: Product media ingezet voor Census Day
Team Y&R, onderdeel van VMLY&R, heeft een grote campagne opgezet om de volkstelling in de VS (die elke tien jaar plaats heeft) communicatief te begeleiden....
Promoties en coupons beïnvloeden aankoopbeslissing
Uit het derde Pulsar 2C2-onderzoek (uitgevoerd door AQRate in opdracht van mediabureau Space) blijkt dat 33% van de consumenten hun aankoopbeslissing ‘zeker’ laat beïnvloeden door...
Beurs ‘Haptica’ verschoven
‘Haptica-Live’ (de beurs over haptische, lees tastbare reclame) is door de ontwikkeling rond het corona-virus verschoven naar 18 juni. De beurs zou eigenlijk op 18...