NewZ
Promotionele producten effectief in politieke campagnes
Op 5 november trekken de Amerikanen naar de stembus. Het Amerikaanse Promotional Products Association International deed onderzoek naar het gebruik van promotionele producten in de...
Eindejaarsgeschenken: wat kan fiscaal?
Het eindejaar nadert snel. Dat betekent feest en cadeaus, ook in het bedrijfsleven. Maar wat kan fiscaal als het gaat om eindejaars-business gifts. Dat heeft...
Van Bavel/Kick and Rush en Pasco winnaars Leverancier van het Jaar 2024 België
Van Bavel/Kick and Rush won de overall performance Leverancier van het Jaar ’24 in België. Pasco Business & Promogifts kreeg de meeste publieksstemmen. Tijdens de...
ASI: middelgrote bedrijven en promotionele producten
Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft recent de resultaten van onderzoek naar promotionele producten bij middelgrote ondernemingen (met 1000 tot 5000 werknemers) uitgebracht. De bedrijven...
PPAI past definitie ‘duurzaamheid’ aan
Het Amerikaanse Promotional Products Association International heeft recent de definitie van duurzaamheid voor de sector van promotionele producten aangepast aan met het oog op de...
Omzet Europese distributeurs ruim 12,5 miljard euro
Onderzoek van het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft uitgewezen dat de omzet van distributeurs van promotionele producten in Europa (UK, EU, Zwitserland, IJsland en Noorwegen)...
Zwakke ‘terug naar school’-maand
Traditioneel is augustus met de start van het nieuwe schooljaar in het vooruitzicht een sterke maand als het gaat om acties met promotionele producten in...
McKinsey: 8 trends in consumentengedrag
“Als je denkt dat je het gedrag van je consument kent, denk dan nog een keer na.” Dat stelt consultancy McKinsey in ‘State of the...
ASI: Promotionele producten en kleinere bedrijven
Onderzoek van het Amerikaanse Advertising Specialty Institute wijst uit dat bedrijven met 11 tot 50 werknemers tevreden zijn met het inzetten van promotionele producten en...