NewZ
Bebat en OVAM op zoek naar ‘verborgen’ batterijen
Bebat, de organisatie die instaat voor de inzameling en verwerking van - lege – batterijen, start op 25 oktober samen de Vlaamse Openbare Afvalstoffenmaatschappij (OVAM)...
Amerikaanse sector van product media blijft groeien
Volgens gegevens van het Amerikaanse ASI, het Advertising Specialty Institute, zijn de verkopen in de sector van product media in de VS in het derde...
Consumenten willen emotionele band met een merk
Merken doen er veel aan om trouwe klanten te krijgen én vooral te houden. Hoe meer trouwe klanten, hoe meer marge. Het kost ook minder...
US: groei premium private labels
In de Verenigde Staten groeit het aandeel van winkelmerken in het premiumsegment en zijn private labels lang niet meer alleen een zaak van (hard-)discounters. In de...
Coca-Cola en Diesel: met The (Re)Collection van fles naar kleding
Coca-Cola en kledingmerk Diesel hebben onlangs ‘Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection’ op de markt gebracht, een reeks kleding met het Coca-Cola- én Diesel-beeldmerk. Het opvallende...
Nederland: promo-actie Mediamarkt loopt uit de hand
Een promotie-actie van Mediamarkt bij de opening van een nieuwe vestiging in het Nederlandse Leidschendam is woensdag 9 oktober jl. volledig uit de hand gelopen. De...
Unilever vermindert plasticgebruik
Het Nederlands/Britse Unilever heeft bekend gemaakt tegen 2025 meer dan 100.000 ton minder plastic verpakkingen te gebruiken en méér plastic verpakkingen in te zamelen en...
KLM viert 100 jaar met Delfts blauw mininatuurhuisje
De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM heeft het 100-jarig bestaan onder andere gevierd met een Delfts blauw miniatuurhuisje. Het miniatuurhuisje is een replica van paleis Huis ten...
Ballonhouder in karton wint eco-prijs
Het Britse B-Loony (gespecialiseerd in promotionele ballonnen) heeft tijdens het recente congres van de European Carton Makers Association in Malta een ‘Save the Planet Awards...