NewZ
PPAI: Canadese promomarkt is 900 miljoen euro groot
Het Amerikaanse Promotional Products Association International heeft voor de eerste maal een studie gedaan naar de omzet van de sector van promotionele producten en business...
Action zet in op eigen merken
Bij de presentatie van de cijfers over het eerste half jaar van 2024 heeft de non-food discounter Action bekend gemaakt meer te zullen investeren op...
Nominaties Leverancier van het Jaar België ’24 bekend
Verleden week heeft de vakjury zich gebogen over de nominaties voor de Leverancier van het Jaar ’24. Dit jaar zijn er best wel wat zaken...
Gouden Veer voor Jurgen Verbiest
Zelfstandig copywriter Jurgen Verbiest heeft de editie 2024 van de ‘Gouden Veer’ gewonnen met een ‘wervingstekst’ op zijn website voor zijn activiteiten. De Gouden Veer...
Lichte groei voor sector van promotionele producten in VS en Europa
PromoAlliance en de PPAI (Promotional Products Association International) zijn redelijk positief over de evolutie van de sector van promotionele producten in Europa en in de...
Harddiscounters Aldi en Lidl op de merchandising-toer
Harddiscounters Aldi en Lidl op de merchandising-toer Harddiscounter Aldi heeft recent een serie kledingproducten met het Aldi-logo - zeg maar merchandising-producten - op de markt gebracht....
Onderzoek: één op de drie Belgen koopt via sociale media
Onderzoek van het internationale financiële technologieplatform Adyen wijst uit dat 35% van de Belgen in 2023 ‘wel eens’ aankopen doet via sociale media. Maar Belgische...
EK Voetbal: promo-acties komen laat op gang
Met nog goed twee weken te gaan voor de start van het EK Voetbal (waar de Rode Duivels aan deelnemen) komen promotionele acties in de...
Grote fusie: Kick & Rush samen met Van Bavel Enjoy Giving
Op 21 mei jl. kondigden Kick & Rush en Van Bavel Enjoy Giving aan hun activiteiten samen te voegen. De nieuwe entiteit Kick And Rush...