NewZ
PSI: focus op textiel
Tijdens de komende PSI-beurs, de internationale beurs voor promotionele producten in het Duitse Düsseldorf, zal de focus vooral op textiel liggen. Daarnaast is er ook...
Consumentenstudie wijst uit: 81% gebruikt promotionele producten
Een studie van VistaPrint in samenwerking met YouGov heeft uitgewezen dat 81% van de respondenten in hun dagelijks leven gekregen promotionele producten gebruiken. Verder blijkt...
Les promotions du mois de septembre
PromZ.be a repéré les actions promotionnelles suivantes pour le mois de septembre : dans le dépliant du Lidl - coup d’envoi d’une action d’épargne pour des produits de...
USA: grote bedrijven en hun promo-houding
Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute deed recent onderzoek bij aankopers van verschillende types bedrijven over hun aankopen van en meningen over promotionele producten. Eerder gaven...
Wat drijft Generation Z?
Wat drijft Generation Z, de generatie consumenten die geboren is tussen 1996 en 2010? Het zijn consumenten tussen 15 en 35 jaar die opgegroeid zijn...
Promotionele producten effectief in politieke campagnes
Op 5 november trekken de Amerikanen naar de stembus. Het Amerikaanse Promotional Products Association International deed onderzoek naar het gebruik van promotionele producten in de...
Eindejaarsgeschenken: wat kan fiscaal?
Het eindejaar nadert snel. Dat betekent feest en cadeaus, ook in het bedrijfsleven. Maar wat kan fiscaal als het gaat om eindejaars-business gifts. Dat heeft...
Van Bavel/Kick and Rush en Pasco winnaars Leverancier van het Jaar 2024 België
Van Bavel/Kick and Rush won de overall performance Leverancier van het Jaar ’24 in België. Pasco Business & Promogifts kreeg de meeste publieksstemmen. Tijdens de...
ASI: middelgrote bedrijven en promotionele producten
Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft recent de resultaten van onderzoek naar promotionele producten bij middelgrote ondernemingen (met 1000 tot 5000 werknemers) uitgebracht. De bedrijven...