NewZ
Loopevenementen interessant voor product media
Loopevenementen zijn in ons land ‘in’, stelt Mondial Gifts. Meer en meer mensen nemen er aan deel in het kader van een gezondere levensstijl en...
14% meer GOTS gecertifieerde ondernemingen
GOTS, de Global Organic Textile Standard, heeft deze maand bekend gemaakt dat het aantal gecertifieerde ondernemingen en werkplaatsen vorig jaar met 14,6% gestegen is tot...
Sint Patrick’s Day: Guinness hoed
Komende zondag 17 maart is het Sint Patrick’s Day, de Ierse nationale feestdag. Retailers en Guinness spelen daar op in door deze week bij Guinness-bier...
Belgen kiezen favoriete merken
Op 13 maart jl. zijn voor de vierde maal in ons land de Best Brands Awards in 21 categorieën uitgereikt. De Best Brands is een...
Sky-Bikes: luchtfietsen als evenement
The Fungroup heeft met Sky-Bikes een nieuwe kraanattractie die ingezet kan worden voor teambuildings of evenementen van bedrijven. De attractie kan voorzien worden van een...
Popsocket: premium voor de Generation Z
De trend onder de doelgroep van tien- tot achttienjarigen (zij maken deel uit van Generation Z) is volgens Magnum Business Gifts de popsocket. Het is...
Albert Heijn’s 1+2-actie illegaal
De Economische Inspectie heeft geoordeeld dat de 1+2 gratis-actie die de van origine Nederlandse retailketen Albert Heijn in het begin van februari in ons land...
Q8 Smiles van start
Vanaf deze maand is Q8 gestart met Q8-Smiles, het nieuwe eigen getrouwheidsprogramma. Tot nu toe was Q8 partner in het PlusPunten-systeem dat opgezet is door...
ACC: emotioneren wint aan belang
De ACC (Association of Communication Companies, de vakvereniging van de Belgische reclamebureaus) heeft in een trendsrapport aangegeven dat ‘emotioneren’ en ‘beroeren’ van consumenten in 2019...