NewZ
McDonald’s deelt luxe bestekken uit
Om de terugkeer van de Royal Deluxe-burger en de komst van de McChicken Deluxe te vieren, heeft McDonalds samen communicatiebureau TBWA een actie opgezet waarbij...
Promowatch 2023
Aantal consumentenacties met premiums daalt Het aantal acties met premiums op de Belgische consumentenmarkt zit de laatste jaren in een dalende lijn. PromZ-vak turfde voor 2023...
De terugkeer van de ‘klassieke’ wielerpet
Komt de ‘klassieke’ wielerpet terug? Het lijkt een nieuw trendje in wielerland. Opvallend bij de veldrit in Koksijde op 4 januari jl. was het hoofddeksel van...
Promo-trends voor 2024
Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft recent tien vooruitzichten voor product media in 2024 opgelijst. Het ging daarvoor te rade bij een aantal CEO’s in...
USA: promosector groeit minder snel dan economie
De omzetontwikkeling van de Amerikaanse bedrijven in de sector van promotionele producten blijft achter bij die van de totale economie. Dat blijkt uit een analyse...
PSI 2024 met ‘Museum of Promotional Articles
Tijdens de komende PSI-beurs in het Duitse Düsseldorf (9, 10 en 11 januari 2024) zet de Cybergroup International een ‘pop-up’-museum op met promotionele producten uit...
Eindejaarsgeschenken: ’warm’ blijft een hot topic
Ook dit jaar zijn ‘warme producten’ (fleecedekens, sokken…) in trek bij bedrijven om als eindejaarsgeschenk aan het personeel en/of klanten te geven. En ook ‘duurzaam’...
Fleur Parnet nieuwe CEO BAM
Bij de Belgian Association of Marketing is sinds 6 november Fleur Parnet de nieuwe CEO. Zij volgt Dominique Vercraeye op die de vereniging vier maanden...
Internetpionier Jo Caudron kijkt naar de toekomst
Internetpionier Jo Caudron (al in 1993 oprichter van webagency The Reference en auteur van verscheidene boeken over de digital transformation) lanceerde vorige maand zijn nieuwste...