NewZ
Rode Duivels-campagne van Coca-Cola
Coca-Cola België is gestart met een grote campagne rond de Rode Duivels en het WK in Rusland. Elke week zijn er duotickets te winnen voor...
Fruit Of The Loom: prijs voor hernieuwbaar energieproject
Duurzaamheid staat als onderdeel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen bij steeds meer bedrijven hoog in het vaandel. In het kader van promotionele producten kijken ze bij...
Lacoste speelt met logo voor het goede doel
Wat kan een merk met zijn logo doen? Onlangs zette Lacoste een reeks polo’s op de verkoopsite waarop het befaamde krokodil-logo vervangen was door logo’s...
UK: promo-sector steunt ‘Draag een hoed’-dag
De BPMA, de British Promotional Merchandise Association, steunt de ‘Wear a Hat Day’ (Draag een hoed-dag) die op 29 maart in het Verenigd Koninkrijk gehouden...
US: promo-sector vreest importheffingen op Chinese producten
De Amerikaanse Promotional Products Association International heeft zich samen met 44 andere organisaties verzet tegen de importheffingen die de Amerikaanse president Donald Trump oplegt aan...
Bestedingen e-commerce 2017 boven 10 miljard euro
In 2017 hebben de Belgische consumenten voor 10,05 miljard euro online aangekocht. Dat is 11% meer in vergelijking met 2016. 8,4 miljoen inwoners van België...
Red: Rode Duivels-mascotte leeft
ING België, één van de partners van de nationale voetbalploeg, heeft onlangs Red, de nieuwe mascotte van Rode Duivels, gelanceerd. Dat deed men met een...
‘Fysiek’ winkelen blijft actueel
Meer en meer consumenten kopen digitaal, maar nog altijd shoppen ze veel in een gewone winkel. Dat wordt bevestigd in het Amerikaanse ‘eMarketer Ecommerce Insights...
Location based marketing: voor wat hoort wat
Consumenten zien location based marketing (promotionele aanbiedingen getriggerd door de plaats waar een consument zich bevindt) wel zitten, maar dan moet er wel iets tegenover...