NewZ
Halloween: Proximus en Fanta
Halloween staat voor de deur en zowel in b-to-b als b-to-c spelen bedrijven daar op in. Proximus speelde in op het fenomeen ‘trick or treat’...
Pop-up store MIVB/STIB met gepersonaliseerde product media
De Brusselse openbaar vervoersmaatschappij MIVB/STIB heeft in samenwerking met MCS Kick & Rush gedurende een week een pop-up store in het metrostation van Rogier in...
Tassen scoren
Volgens gegevens van het Advertising Specialty Institute zijn in de Verenigde Staten promotionele tassen het product medium dat het meest gezien wordt (‘impressions’). Alleen in...
Product Media: ook bij topmerken
Gezien in een Nespresso-shop in het Franse Aix-en-Provence: een aanbod met een promotioneel artikel voor de Nespresso-capsules. Bij 20 verpakkingen van die espresso-capsules gaf het...
Nieuwe mascotte voor de Rode Duivels
De Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft onlangs de nieuwe mascotte voor de Rode Duivels onthuld. De ontwerper ervan is Arnaud Hermant. De mascotte zal nu door...
Genomineerden PMA Award 2017
Vorige week is de vakjury van de Product Media Advisor of the Year Award tot de shortlist van genomineerden voor de derde editie van deze...
Wat is ‘on trend’? En wat niet meer?
De Britse krant The Daily Telegraph zette deze week tien producten op een rij: vijf producten die zwaar in populariteit achteruit zijn gegaan en vijf...
VOO en stressballen: product media in de straat
Reclamebureau Air werkte voor telecom-operator VOO een campagne uit om het ‘all- in pack’ ‘One’ in de markt te zetten. Daarvoor maakte men ook creatief...
Twee-in-één
Gezien in de VS: een leuk promo-idee, een spinner-pen. Zeg maar een twee-in-één product. De spinner zit bovenaan en met duim en wijsvinger breng je...