NewZ
PSI: verduurzaming zet door
De meerderheid van de leveranciers van promotionele producten en business gifts (56%) geeft te kennen in 2016 stappen te hebben ondernomen om gecertifieerd te worden...
Fastfood-ketens in VS zetten in op merchandising
In de VS beconcurreren de fastfoodketens elkaar niet alleen met hun producten maar ook met merchandising items. McDonalds promoot de nieuwe aan-huis-bezorging van hamburgers op...
3D-figuurtjes van consumenten
Een idee voor opendeur-dagen, beurzen, winkelopeningen, pretparkshops: gepersonaliseerde 3D figuurtjes (karikaturen) van bezoekers. Dat is wat The Bobble Shop biedt. (meer…)
Ralf Oster (PF Concept) is Advertising Speciality Institute’s International Person of the Year
Het Amerikaanse Advertising Speciality Institute heeft tijdens de jaarlijkse ‘Counselor Awards’ de Duitser Ralf Oster verkozen tot International Person of the Year. Ralf Oster is...
Festival-tip: kartonnen kruk
De zomer staat nog weken bol van festivals en evenementen, al dan niet van sportieve aard. Het Nederlandse Logoseat komt met een interessante promotionele oplossing...
Na de Millennials nu de Plurals!
Marketeers delen consumenten graag in in groepen. De Millennials stonden de laatste jaren in het middelpunt van de belangstelling van marketeers. In de VS spreekt...
USA: kleding meest ingezette product medium
In de Verenigde Staten was in 2016 kleding (‘wearables’) de grootste categorie van promotionele producten die door bedrijven aangekocht zijn. Meer dan éénderde van de...
Customer expriences moeten ‘blijven hangen’
Marketeers hebben tegenwoordig de mond vol van ‘experiences’ maar het blijkt moeilijk consumenten/deelnemers een ‘ervaring’ te bieden die een blijvende indruk maakt. Onderzoek in de...
California: geen promo voor cannabis!
Een opvallend berichtje uit California: bedrijven die legaal cannabis verbouwen mogen geen promotionele producten inzetten om hun waar bij de consument aan te prijzen... (meer…)