NewZ - PromZ.be

NewZ

Werken product media bij ‘evenementen’ nog?

Eind deze maand is het ‘Halloween’, het uit de angelsaksische landen overgewaaide griezelevenement. Pikken bedrijven daarop in? Wie nu in de folders van de supermarkten kijkt,...

Wondercar deelt 35.000 veiligheidshesjes uit

In het kader van de campagne van Wondercar om kinderen bewust te maken van veiligheid in het verkeer zal de keten van carrosserieherstellers op twee...

Van Bavel Leverancier van het Jaar ’23

Tijdens de Night of the PromZ aan het einde van de eerste beursdag van De Leveranciersdagen, is Van Bavel uitgeroepen tot Leverancier van het Jaar...

BAPP-Networking Gift Show succesvol

De Belgian Association of Promotional Products BAPP kan terugkijken op een geslaagde Networking Gift Show die op 31 augustus jl. gehouden werd. De Networking Gift...

Omzet in product mediasector in de EU en het VK bijna 12 miljard euro

De omzet van distributeurs van promotionele producten in de Europese Unie en het Verenigd Koninkrijk bedroeg in 2022 bijna 12 miljard euro. Dat is de...

‘Terug naar school‘ en het eindejaar al in zicht

Augustus is klassiek de maand dat alles in het teken van ‘terug naar school’ staat. Maar nu al maken bedrijven plannen voor de eindejaarsacties. ‘Terug naar...

De opkomst van de ‘zero-consument’

Consumenten van vandaag kopen steeds meer ‘across channel’, zijn minder trouw aan een winkelketen, willen een snelle levering én wensen duurzame producten. Die consument wordt...

Groeiende internationalisatie: Amerikaans BDA koopt Duitse IPM Gruppe

In de distributeurswereld is er sprake van een toenemende internationalisatie. Een recent voorbeeld is de overname van de Duitse IPM Gruppe door het Amerikaanse BDA. Het...

Is Barbie-film een promo-opportuniteit?

De grote hype in filmland is op dit moment de Barbie-film. En met die Barbie-film komt er ook een merchandisingprogramma op gang. Ook in de...