NewZ
Tweede editie van de ‘Product Media Advisor of the Year’
De tweede editie van de ‘Product Media Advisor of the Year’ gaat in september van dit jaar van start. Met de ‘Product Media Advisor of...
OVAM voert actie tegen zwerfvuil met product media
OVAM (Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij) is op 18 juli jl. gestart met ‘Indevuilbak’, een bewustmakingscampagne rond zwerfvuil die tot in het najaar zal lopen. De campagne...
PromGifts volgend jaar weer in Brussel
De vijfde editie van PromGifts, de Belgische vakbeurs voor product media (promotionele artikelen en business gifts), heeft in 2017 weer in Brussel plaats en wel...
EK Voetbal: inhakende adverteerders kiezen voor klassiekers
Tijdens de afgelopen EK-campagne van de Rode Duivels hebben de bedrijven die daar promotioneel op inhaakten, vooral de klassiekers gekozen. Het ging dan om producten...
Meer dan 70.000 buttons voor ‘Zeg maar goeiendag’
Voor de campagne ‘Zeg maar goeiendag/dites moi bonjour’ hebben de initiatiefnemers al meer dan 70.000 buttons met die boodschap erop verspreid. De kosten daarvoor werden...
Terugkeer van Valois
Valois maakt dit najaar een comeback in de Belgische kleinhandel als loyalty-kaart. Het merk is overgenomen door Concrea Marketing dat vorig jaar ook Artis-Historia nieuw...
Aanpassing bijdragen Bebat pas voor juli 2017
De aanpassing van de bijdragen voor Bebat (de vzw die in staat voor de inzameling en verwerking van gebruikte huishoudelijke batterijen) die voorzien was voor...
België klaar voor EK
Het aantal promotie-acties die inhaken op het Europese Kampioenschap voetbal, is in de weken voor de start van het toernooi sterk toegenomen. De partners van de...
EK is boost op verkopen
Het Europees kampioenschap voetbal mét deelname van het nationale elftal is een boost op de verkopen in de periode voorafgaand en tijdens het evenement. Vooral...