Koffiemomenten als tegengif voor overmatig schermgebruik
Een nieuwe app moedigt werknemers aan om bewuster om te gaan met hun schermtijd — en wordt daarbij gesteund door een van de bekendste koffiemerken...
Een nieuwe app moedigt werknemers aan om bewuster om te gaan met hun schermtijd — en wordt daarbij gesteund door een van de bekendste koffiemerken...
Carrefour viert zijn 25-jarig bestaan in België met een feestelijke campagne vol verrassingen, kortingen en cadeaus. In samenwerking met Publicis Groupe Belgium organiseert de supermarktketen...
Specifieke beroepskledij Kosten voor specifieke beroepskledij zijn in principe volledig aftrekbaar als beroepskost. Dit zijn kledingstukken die eigen zijn aan je beroep, die je vrijwel...
De Belgische distributeur L’exsellent vierde onlangs zijn 25-jarig bestaan met een sfeervolle VIP-avond voor klanten en relaties, voorafgaand aan hun jaarlijkse huisbeurs. Tijdens deze feestelijke...
Goed nieuws voor alle K3-fans! Studio 100 kondigt met trots de tweede merchandise-drop van K3 Originals aan. Na het enorme succes van de eerste collectie...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 22 tot en met 27 september: in de folder van Kruidvat - trendy drinkbeker bij...
Voor iedereen die K3 kent van vroeger is er nu een speciale OG K3-mok. Samen met Studio 100 is een mok ontwikkeld die teruggrijpt naar...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 1 tot en met 6 september: in de folder van Carrefour Hypermarket - 2 kleurboeken...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 15 tot en met 20 september: in de folder van Delhaize - start van een...