PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

WK-voetbal: Jupiler wordt Belgium

AB-Inbev zal de komende vijf maanden het merk Jupiler vervangen door Belgium met het oog op het komende wereldkampioenschap voetbal in Rusland. AB-Inbev is met...

Incentives: non-cash awards zullen groeien

Op basis van onderzoek naar trends in incentive-programma’s verwacht de Incentive Research Foundation (IRF) een sterke groei van ‘non-cash awards’ “...nu de focus op merk,...

De promoties van week 7

Promo-Biss spotte in de week van 12 tot 17 februari de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Colruyt Laagste Prijzen - set bewaardozen en...

Belgosweet in zee met Galler

Belgosweet meldt dat het een partnership aangegaan is met Galler. Galler is een Belgisch kwaliteitsmerk van chocolade. De samenwerking start met het uitbrengen van chocolade...

Voetbalpromo in de mail

Het wereldkampioenschap voetbal is een mooie kapstok om promoties aan op te hangen. Ook in direct mail. PromZ.be zag onlangs een ‘doelschiet’-spelletje dat in een...

Epson promoot digital printing van textiel

Printer-product Epson heeft tijdens de New York Fashion Week de voordelen van digitaal bedrukken van textiel ‘in de verf gezet’. Die techniek biedt ook voor...

Merchandise World: de meest innovatieve producten

Tijdens de jaarlijkse Merchandise World in het Verenigd Koninkrijk (die begin deze maand gehouden werd), zijn in twaalf categorieën de Promotional Product Awards 2018 uitgereikt....

De promoties van week 6

Promo-watch: de promoties van de week Promo-Biss spotte in de week van 5 tot 10 februari de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize -...

‘Offline’ blijft belangrijk winkelkanaal want tastbaar

Ondanks het feit dat e-commerce in ons land in 2017 sterk gegroeid is, worden nog steeds ruim 90% van alle uitgaven aan fysieke producten offline...