PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Blankenberge pakt uit met nieuw logo en merchandisingartikelen

Badplaats Blankenberge introduceerde in januari een nieuw logo om zich daarmee te kunnen onderscheiden van andere badplaatsen. Het wapenschild van de stad (met zwart-witte strepen)...

30 dagen zonder klagen? Button dragen….

Wie zich aangesproken voelt door de campagne ’30 dagen zonder klagen’ (die nog tot 14 februari loopt), kan dit nu ook aan de buitenwereld tonen...

Promo-Biss wordt PromZ.be

Vanaf deze maand verschijnt Promo-Biss, het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts, onder de naam PromZ.be. Die naam wordt voortaan ook gebruikt voor...

Rugzakje is weer ‘in’

Volgens De Standaard is het rugzakje met trekkoorden bezig aan een opmars ten koste van de tote bag. De krant haalt daarvoor twee redenen aan: nostalgie...

PromZ.be Magazine

Het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts PromZ.be geeft lezers met commercie, marketing en inkoop- functies informatie over de markt van promotionele artikelen en...

Nieuwe activatiecampagne Felix

Secondfloor heeft voor Felix, het kattenvoedingsmerk van de Nestlé-group, een activatiecampagne uitgewerkt die op 30 januari jl van start gegaan is. Daarbij wordt ook gebruik...

Tastbare reclame in cijfers

Product media (of ook tastbare reclame) zijn sterke media. Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute zette een aantal cijfers op een rijtje. - 50% van alle Amerikaanse...

De promoties van week 4

Promo-Biss spotte in de week van 22 tot 27 januari de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize - start VitaMini’s spaaractie voor knuffels...

USA: deel retailers huiverig voor location tracking

De nieuwe digitale technologieën maken steeds meer mogelijk, zoals location tracking, aldus eMarketeer. Die techniek op basis van een app zou interessant zijn voor retailers...