PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Leatherman’s horloge met gereedschap

De multitool van Leatherman is een begrip en kent veel navolgers. Nieuw van Leatherman is de Tread Tempo: een multitool met een kwartsuurwerk. Het product...

De promoties van week 48

Promo-Biss spotte in de week van 4 december tot 9 december de volgende aanbiedingen met product media: in de folders van Carrefour - ijsemmer bij cava Codorniu...

Winkelen vanuit de auto

In de Verenigde Staten brengt General Motors een ‘in-vehicle’- app ‘Marketplace’ die bestuurders van wagens van dat merk in staat stelt producten (benzine, fastfood) te...

Welcome-pack voor kids tijdens Auto-Motorsalon 2018

De kinderen van 4 tot 12 jaar die het komende Auto- en Motorsalon (van 12 tot en met 21 januari) in de Heizel bezoeken, zullen...

PF Concept koopt SPS

De internationaal opererende leverancier PF Concept heeft het Britse SPS overgenomen. SPS heeft drie fabrieken in het Verenigd Koninkrijk en is actief in 40 landen....

Product media bieden ‘staying power’

In elke marketingcampagne zouden promotionele producten moeten worden opgenomen. Dat zegt Glenn Bradley, creatief directeur van de Amerikaanse distributeur Big Hit Creative Group in ‘PPB...

De promoties van week 47

Promo-Biss spotte in de week van 27 november tot 3 december de volgende aanbiedingen met product media: in de folders van Carrefour - Trivial Pursuit-spel bij aankoop...

WINECHILL, het ultieme relatiegeschenk voor wijnliefhebbers

WINECHILL is een gebruiksvriendelijke wijnkoeler die de wijn beter laat smaken, een must-have voor iedere wijnliefhebber die houdt van een stijlvol gepresenteerd goed gekoeld glas...

MCS-Kick & Rush neemt meerderheidsbelang in BelgoSweet

MCS-Kick & Rush heeft de meerderheid van de aandelen gekocht van BelgoSweet, gespecialiseerd in promotionele food-artikelen. Een minderheidsbelang blijft in handen van BelgoSweet-oprichter Guy Desseaux...