PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

MCS-Kick & Rush neemt meerderheidsbelang in BelgoSweet

MCS-Kick & Rush heeft de meerderheid van de aandelen gekocht van BelgoSweet, gespecialiseerd in promotionele food-artikelen. Een minderheidsbelang blijft in handen van BelgoSweet-oprichter Guy Desseaux...

Brits onderzoek: aankopers kijken vooral naar nut

Onderzoek uitgevoerd onder auspiciën van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, toont aan dat bedrijven vooral naar het nut kijken van product media als...

Stem nog tot 20 december voor de PMA

Nog tot 20 december kunnen eindklanten hun stem uitbrengen voor de Product Media Advisor of the Year Award 2017. De ‘stem van het publiek’ is...

Promotioneel geschenk zorgt voor appreciatie

Recent onderzoek van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, wijst uit dat 80% van de personen die een promotioneel geschenk (‘branded gift’) hebben ontvangen,...

MIVB heeft eigen Monopoly-spel

De MIVB (de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer te Brussel) heeft onlangs in samenwerking met MCS-Kick & Rush een eigen versie van het bekende Monopoly-spel in...

Buff Thermont: van afval naar nekwarmer

Duurzaamheid staat bij veel bedrijven hoog in het vaandel. En als er dan producten zijn die daarbij aansluiten, is dat zoveel te beter. Buff lanceerde...

Wie schrijft, die blijft

Schrijfartikelen (pennen, schrijfpapier, notebooks) behoren nog altijd tot de meest populaire promotionele producten. Dat stelt PSI, de organisator van de internationale vakbeurs over product media...

De promoties van week 46

Promo-Biss spotte in de week van 20 tot 26 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Lidl - magneetspelletje Maya de Bij bij...

Kijken op het web, shoppen in de winkel

‘Webrooming’ is een groeiend fenomeen, zo blijkt uit een recente van studie van Deloitte in de VS. Webrooming houdt in dat consumenten online een product...