Te veel reclame in de online-media – kans voor promotionele artikelen?
Onderzoek bij internetgebruikers in de VS door Kantar Millward Brown toont aan dat 71% van hen vindt dat reclame indringender (‘intrusive’) is geworden dan drie...
Onderzoek bij internetgebruikers in de VS door Kantar Millward Brown toont aan dat 71% van hen vindt dat reclame indringender (‘intrusive’) is geworden dan drie...
Focus op compliance, niet op prijs. Dat is het advies dat Matt Pluckrose, managing director van Desktop Ideas, geeft op de site van het Britse...
De week na Pasen (3 tot 7 april ) bleek een heel zwakke week te zijn voor aanbiedingen met promotionele producten in de folders van...
Ondanks het groeiend aandeel van digitale media (app, digitale coupons) blijken de klassieke folders nog altijd in trek bij consumenten om op zoek te gaan...
Carrefour heeft in de Hypermarkt van Brugge B-Park een shop-in-the-shop geopend voor Club Brugge. Het is de eerste maal dat er zo’n shop-in-the-shop voor een...
AB-Inbev heeft de ‘We Are Belgium’-campagne van Jupiler (dat in de komende maanden Belgium heet) ingezet met Belgium-collectors items (24 speciaal ontworpen flesjes, blikjes en...
De derde donderdag van april was traditioneel ‘Secretaressedag’, maar inmiddels is dat evenement via ‘Management assistent-dag’ geëvolueerd naar ‘Dag van de Medewerker’. Het idee komt...
Special Things zal op PromZ.Live, de Nederlandse vakbeurs van promotionele artikelen en business-gifts op 16 en 17 mei aanstaande, aanwezig zijn met een stand. Enerzijds...
De Europese Commissie wil een wereldwijde lijst opstellen van markten waar namaakproducten, piraterij en andere inbreuken op intellectuele eigendommen voorkomen. Ook in de sector van...