PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

De trends voor 2018

Nog goed anderhalve maand en 2018 is daar. Wat staat de businesswereld te wachten. ‘TrendWatching’ zette vijf wereldwijde trends voor 2018 op een rij. A-Commerce. Na...

2018: aanpassing Bebat-bijdragen

Bebat, de organisatie die in ons land instaat voor de verzameling en verwerking van gebruikte batterijen, heeft voor 2018 enkele aanpassingen van de bijdragen aangekondigd....

Boekenbeurs: ook product media

Ook in boekenland zetten uitgeverijen (en andere standhouders) product media in om hun aanbod extra aantrekkelijk te maken. Een bezoekje aan de jaarlijkse Boekenbeurs in...

USA: hogere inkomensgroepen kopen meer private labels

Volgens onderzoek in de Verenigde Staten kopen niet alleen groepen met lagere inkomens en budgetbewuste millennials huismerken, maar ook - en steeds meer - de...

De promoties van week 43

Promo-Biss spotte in de week van 30 oktober tot 4 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - mok bij 2 actieproducten...

Product Media Advisor of the Year: uw stemt telt

Zestien distributeurs zijn door een vakjury in twee categorieën genomineerd voor de Product Media Advisor of the Year 2017. In de categorie ‘Product Media Advisor...

Fusie Image Wear en Keiretsu Europe

Image Wear & Gifts is een fusie aangegaan met het Nederlandse Keiretsu Europe. Onder de naam Keiretsu Belgium, gevestigd in regio Antwerpen, zal Hugo Hauspie...

Wat brengt vijf jaar Promo-Watch?

In elk nummer van Promo-Biss, in de newsletter én op de Promo-Biss website (promobiss.be) volgen we welke product media door welke adverteerder gebruikt worden. Al...

PromZ: ook promotionele artikelen hebben ‘reclame-nut’

PromZ Magazine, het zusterblad van Promo-Biss in Nederland, heeft gereageerd op een boodschap van de Nederlandse reclame-industrie over het nut van reclame. De verschillende belangenorganisaties...