PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

De promoties van week 39

Promo-Biss spotte in de week van 24 tot 30 september de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Match - bierfestival: glazen bij 2 packs...

USA: promo-sokken zijn trendy

In de Verenigde Staten signaleert de sector van de promotionele producten een nieuwe trend: sokken. Die passen in goedkope ‘personal care’-producten waar adverteerders met beperkte...

Nederland: té groot succes spaaractie voor schaalmodel racewagen Verstappen

De Nederlandse supermarktketen Jumbo heeft na de recente overwinning van Max Verstappen in de Grote Prijs F1 van Maleisië een stormloop gekend op het schaalmodel...

Sport-drinkbussen zijn in

De markt voor (sport-)drinkbussen zal wereldwijd de komende jaren blijven groeien. Dat blijkt uit marktonderzoek van Technavia. De groei komt tot 2012 uit op 6%...

Koen Debelder sales manager Samsonite B2B

Koen Debelder (27) is in juli bij Samdam Belux in dienst getreden als nieuwe sales manager Samsonite B2B Benelux. Hij is in die functie verantwoordelijk...

Franse campagne voor product media

De 2FPCO (Fédération Française des Professionnels de la Communication par l’Objet, één van de twee Franse verenigingen rond promotionele artikelen) is dit najaar gestart met...

De promoties van week 38

Promo-Biss spotte in de week van 24 tot 30 september de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

Derde editie van Product Media Advisor of the Year in de startblokken

De derde editie van de Product Media Advisor of the Year, een initiatief van Promo-Biss in samenwerking met de BAPP - Belgian Association of Promotional...

‘Klassieke’ winkelervaring blijft belangrijk

Volgens onderzoek in de VS door CMO Council bij marketingdirecteuren blijven aspecten van de klassieke winkelervaring zoals in-store promoties, direct contact met winkelpersoneel en verpakking...