PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

PromZ.be Magazine

Het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts PromZ.be geeft lezers met commercie, marketing en inkoop- functies informatie over de markt van promotionele artikelen en...

Nieuwe activatiecampagne Felix

Secondfloor heeft voor Felix, het kattenvoedingsmerk van de Nestlé-group, een activatiecampagne uitgewerkt die op 30 januari jl van start gegaan is. Daarbij wordt ook gebruik...

Tastbare reclame in cijfers

Product media (of ook tastbare reclame) zijn sterke media. Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute zette een aantal cijfers op een rijtje. - 50% van alle Amerikaanse...

De promoties van week 4

Promo-Biss spotte in de week van 22 tot 27 januari de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize - start VitaMini’s spaaractie voor knuffels...

USA: deel retailers huiverig voor location tracking

De nieuwe digitale technologieën maken steeds meer mogelijk, zoals location tracking, aldus eMarketeer. Die techniek op basis van een app zou interessant zijn voor retailers...

Met vlag en wimpel….

Pennen en potloden worden doorgaans gepersonaliseerd via bedrukking of lasergravering. Maar het kan ook met een vlaggetje. Het is een product van het Duitse YG...

Studie: consument valt voor kwaliteit

In een studie van de ‘Wirtschaftsuniversität’ Wenen en het ‘Institute for Marketing & Consumer Research’ in opdracht van de Oostenrijkse sectororganisatie VÖW (Verband Österreichiscger Werbemittelhändler)...

mcs Kick & Rush neemt Oscar Gift over

mcs Kick & Rush heeft recent Oscar Gift overgenomen. Oscar Gift is in 2000 opgericht en wordt geleid door Tanguy de Thysebaert. Tanguy de Thysebaert zal...

De promoties van week 3

Promo-Biss spotte in de week van 15 tot 20 januari de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van OKay - soepkom bij 2 brikken Liebig-soep -...