PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

BergHOFF breidt Leo-collectie uit

BergHOFF heeft de LEO-gamma uitgebreid let met een volwaardige collectie kookgerei en accessoires. Het gaat om speels, kleurrijk en multifunctioneel kookgerei. Vorig jaar lanceerde BergHOFF...

Supremia nieuwe naam voor Gemaco-groep

Gemaco (product media) heeft op 1 april jl. een naamswijziging doorgevoerd: alle onderdelen van de groep werken voortaan onder de naam Supremia. In een communiqué...

Herbruikbare ijsblokjes met logo

Set van 4 ijsblokjes gemaakt van roestvrij staal. Ze koelen je drankje zonder het te verwateren. Na gebruik even afspoelen onder de kraan en ze kunnen weer...

Promo-idee: drijvende speakers

Met de zomer in het vooruitzicht is de Lexon LA120 Mino Outdoor bluetooth-speaker een leuk promotioneel idee. De speaker is ideaal voor gebruik buitenshuis, want...

De promoties van de week 13

Wat waren de acties met premiums in week van 25 tot 30 maart? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize -...

Delhaize: spaaractie badtextiel

Op 4 april start Delhaize met een nieuwe spaaractie voor badtextiel van het merk Xandres. Klanten kunnen tot 22 mei sparen voor textiel met 70%...

Klassieke winkels nog geen verleden tijd

E-commerce is populair maar ‘brick & mortar’-winkels blijven belangrijk. Amerikaans onderzoek geeft aan dat nog altijd 90% van de uitgaven daar gedaan worden. Dat is...

Marketeers: personalisatie verbetert klantrelatie

Marketeers vinden het personaliseren van communicatie naar klanten en prospecten belangrijk. In een onderzoek van de Infogroup zeggen negen op de marketeers dat personalisatie de...

Drijfveer voor consumenten: value for money

Waarom komen consumenten terug bij een merk en een retailer? Volgens Amerikaanse onderzoek bij internetgebruikers gaat het om gewone zaken als kwaliteit en een goede...