PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

‘Klassiekers’ doen het goed in de USA

‘Klassiekers’ als pennen, sleutelhangers, drinkbekers en totebags behoorden in 2023 tot de meest gezochte items in de Verenigde Staten. Daarnaast worden consumententrends snel opgepikt in...

‘Do Tell’ is marketingboek van het jaar

Marketeers in ons land hebben ‘Do Tell’ gekozen tot het Marketing Book of the Year, een initiatief van de Belgian Association of Marketing (BAM). ‘Do...

McDonald’s deelt luxe bestekken uit

Om de terugkeer van de Royal Deluxe-burger en de komst van de McChicken Deluxe te vieren, heeft McDonalds samen communicatiebureau TBWA een actie opgezet waarbij...

De promoties van de week – 5

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 29 januari tot en met 3 februari:   in de folder van Kruidvat - 2 kopjes...

De promoties van de week – 4

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 22 tot en met 27 januari:   op het punt van verkoop - Carrefour Hyper: knuffel...

De promoties van de week – 3

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 15 tot en met 20 januari:   in de folder van Albert Heijn - spaaractie voor...

De promoties van de week – 2

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 8 tot en met 13 januari:   in de folder van Delhaize - aankondiging van spaaractie...

Promowatch 2023

Aantal consumentenacties met premiums daalt Het aantal acties met premiums op de Belgische consumentenmarkt zit de laatste jaren in een dalende lijn. PromZ-vak turfde voor 2023...

De terugkeer van de ‘klassieke’ wielerpet

Komt de ‘klassieke’ wielerpet terug? Het lijkt een nieuw trendje in wielerland. Opvallend bij de veldrit in Koksijde op 4 januari jl. was het hoofddeksel van...