‘Klassiekers’ doen het goed in de USA
‘Klassiekers’ als pennen, sleutelhangers, drinkbekers en totebags behoorden in 2023 tot de meest gezochte items in de Verenigde Staten. Daarnaast worden consumententrends snel opgepikt in...
‘Klassiekers’ als pennen, sleutelhangers, drinkbekers en totebags behoorden in 2023 tot de meest gezochte items in de Verenigde Staten. Daarnaast worden consumententrends snel opgepikt in...
Marketeers in ons land hebben ‘Do Tell’ gekozen tot het Marketing Book of the Year, een initiatief van de Belgian Association of Marketing (BAM). ‘Do...
Om de terugkeer van de Royal Deluxe-burger en de komst van de McChicken Deluxe te vieren, heeft McDonalds samen communicatiebureau TBWA een actie opgezet waarbij...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 29 januari tot en met 3 februari: in de folder van Kruidvat - 2 kopjes...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 22 tot en met 27 januari: op het punt van verkoop - Carrefour Hyper: knuffel...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 15 tot en met 20 januari: in de folder van Albert Heijn - spaaractie voor...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 8 tot en met 13 januari: in de folder van Delhaize - aankondiging van spaaractie...
Aantal consumentenacties met premiums daalt Het aantal acties met premiums op de Belgische consumentenmarkt zit de laatste jaren in een dalende lijn. PromZ-vak turfde voor 2023...
Komt de ‘klassieke’ wielerpet terug? Het lijkt een nieuw trendje in wielerland. Opvallend bij de veldrit in Koksijde op 4 januari jl. was het hoofddeksel van...