NewZ - PromZ.be

NewZ

USA: reclameborden medium van het jaar

Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft het ‘klassieke’ reclamebord (yard sign) uitgeroepen tot medium van het jaar 2024.  Tijdens de afgelopen presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten...

AMP blikt terug op 2024: verkopen licht gedaald 

AMP (de distributeur van kranten en tijdschriften in ons land) voorziet voor 2024 een volumedaling van het aantal verkochte exemplaren van gedrukte media met 10%....

USA: Promo-trends voor 2025

Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft de trends voor promotionele producten voor 2025 op een rijtje gezet. Een rode lijn daarin is dat consumenten duurzame...

2024: het jaar van de spaaracties

2024 is het jaar van de spaaracties van retailers geworden. Dat blijkt uit het overzicht dat PromZ-be maakte van de acties met promotionele producten op...

De promoties van de week – 1

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 30 december tot en met 4 januari:   in de folder van Colruyt Laagste Prijzen -...

VS: vrees voor prijsstijgingen door importheffingen Trump

De sector van promotionele producten in de VS vreest dat nieuwe importheffingen op goederen van buiten de Verenigde Staten product media in de VS duurder...

Sector beperkt alcoholreclame

In een convenant ‘over reclame voor en marketing van alcoholhoudende dranken’ tussen de Raad van de Reclame en de sector van alcoholhoudende dranken is besloten...

Eindejaar: duurzaamheid troef

Voor de eindejaarsgeschenken is duurzaamheid voor veel bedrijven een belangrijk criterium bij de aankoop ervan. Dat geldt zowel voor de gebruikte materialen als het land...

Sleutelhanger van voetbalclubs tijdens BOB-campagne 2024/2025

Het VIAS (het onafhankelijk kennisinstituut voor verkeersveiligheid) zet in samenwerking met de Pro League (Koninklijke Belgische Voetbalbond) de komende weken een activatiecampagne in het kader...