NewZ - PromZ.be

NewZ

Red Bull brengt – Belgisch – Max Verstappen-blik uit

De Belgische vestiging van Red Bull (Jet Import) heeft in maart bij het begin van het nieuwe Formule-1 seizoen een blik uitgebracht met de beeltenis...

Duitsland: veroordeling voor misleidend bio-keurmerk

Bio is niet altijd bio, ook al staat dat op producten. Dat kan leiden tot misleidende reclame en valt dus ook onder de categorie ‘greenwashing’....

‘Outerwear’-kleding effectiefste promotioneel item

Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft op basis van bij 40.000 ingevulde vragenlijsten gekeken welke promotionele items er in de VS het meest effectief zijn....

Uitgaven voor direct mail stijgen met 3%

In 2021 zijn de uitgaven van bedrijven voor direct mail met 3% gestegen ten opzichte van 2020. In totaal werd er vorig jaar 243,5 miljoen...

Promo-trend: na de persoonlijke beschermingsproducten nu de verwenproducten

Na de rush op mondmaskers en ontsmettingsmiddel in het corona-jaar 2020 zijn de consumenten momenteel op zoek naar verwenproducten. Die trend stipte het Amerikaanse Promotional...

Cortois, Cluydts en Mariën met Madlion terug in product media

Ex-Gemaco-medewerkers Didier Cortois, Julie Cluydts en Sven Mariën stappen na tien jaar opnieuw voluit in de sector van promotionele producten en business gifts. Tien jaar...

Lichte stijging acties met product media

In 2021 is er sprake geweest van een lichte stijging van het aantal acties met promotionele producten en business gifts. In 2021 telde PromZ-be 285...

Amerikaans BDA opent distributiecentrum in Nederland

  Het Amerikaanse bedrijf BDA heeft een nieuw distributie- en fulfilmentcentrum in Amsterdam geopend. BDA is de vijfde grootste distributeur qua omzet op de Noord-Amerikaanse markt...

USA: klassiekers weer aan de top

  Uit cijfers van het Amerikaans Advertising Specialty Institute (ASI) blijkt dat klassiekers als balpennen en mokken in november 2021 het meest gevraagd werden door adverteerders....