NewZ
KLM viert 100 jaar met Delfts blauw mininatuurhuisje
De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM heeft het 100-jarig bestaan onder andere gevierd met een Delfts blauw miniatuurhuisje. Het miniatuurhuisje is een replica van paleis Huis ten...
Ballonhouder in karton wint eco-prijs
Het Britse B-Loony (gespecialiseerd in promotionele ballonnen) heeft tijdens het recente congres van de European Carton Makers Association in Malta een ‘Save the Planet Awards...
Product Media Advisor of the Year: de genomineerden
Een vakjury heeft vorige week de shortlist opgesteld van de genomineerden voor de Product Media Advisor of the Year Award 2019. Het is de vijfde...
Duitsland: vragen bij bamboevezel als grondstof
De StiftungWarentest (vergelijkbaar met Test-Aankoop in ons land) heeft recent gewaarschuwd voor het gebruik van bekers die gemaakt zijn van bamboevezels in combinatie met melamine...
Van online naar fysieke retail
Amerikaanse direct-to-consumer (D2C) merken beperken hun activiteiten niet meer alleen tot de online-omgeving maar zetten ook vestigingen op in de ‘fysieke’ wereld. Dat is een...
Klimaatacties: boodschap via promo-artikelen
Zelfs klimaatacties van scholieren en studenten gaan gepaard met promotionele artikelen. Tijdens de recente acties in de VS zetten de protesterende jongeren product media in...
Polsbandje met een bloemetje
Bij menig evenement krijgen de bezoekers een papieren polsbandje om, maar wat gebeurt daarmee nà het evenement? Zomaar in de prullenbak? Mondial Gifts biedt armbandjes...
Europa: bestedingen aan product media 15 miljard euro
Onderzoek van PSI (Promotional Product Services Institute) wijst uit dat in 2018 bedrijven in Europa voor 15 miljard euro geïnvesteerd hebben in promotionele artikelen en...
Week van het Werkgeluk: Magnus levert tas voor goodiebag
In het kader van de slotmanifestatie van de Week van het Werkgeluk afgelopen vrijdag 27/9 heeft Magnus Business Gifts de tas voor de goodiebag geleverd:...