NewZ
Markt product media in UK en Ierland groeit
Voor het negende opeenvolgende jaar is in 2018 de markt van promotionele producten en business gifts in de UK en Ierland gegroeid, zo blijkt het...
Onderzoek in VS: liever product media dan andere reclame
Onderzoek bij 2.500 consumenten uitgevoerd in opdracht van de Amerikaanse PPAI (Promotional Product Association International) wijst uit dat 73% van de ondervraagden een promotioneel product...
Orange: Summe-kit
GSM-operator Orange, de nummer twee op de markt voor mobiele telefonie na Proximus, voert deze zomer een promo-actie rond accessoires. Wie twee GSM-accessoires koopt, krijgt...
Recycling: twaalf petflesjes voor een rugzakje
In het kader van de terug-naar-school-collecties blijkt duurzaamheid een hot item. De Belgische webshop De Gele Flamingo (die kinder-items verkoopt) zegt overstelpt te worden met...
Merktrouw: consument verwacht trouwe merken
In het verleden waren consumenten trouw aan merken, maar in de huidige tijd van ruime keuze en online-winkelen, eisen consumenten dat de merken trouw aan...
Juiste promo op het juiste moment met AI
Heeft Artificial Intelligence (AI) nut in een retail-omgeving? Het antwoord is bevestigend als het gaat om prijspromoties en het snel reageren op marktsituaties. Op basis...
Dreamland: terug-naar-school-trends 2019-2020
Belgisch, duurzaam, game-helden en pastelkleurtjes, dat zijn volgens Dreamland (onderdeel van de Colruyt-groep) de grote trends in de komende terug naar school-periode. Adverteerders kunnen met...
Kritiek op Trump-campagne: plastic rietjes
De herverkiezingscampagne van de Amerikaanse president Trump heeft kritiek geoogst wegens de verkoop van plastic rietjes met opschrift ‘Trump’ (tien voor 15 dollar....), juist in...
Shell’s prijswinnende promotie
De BPMA (British Promotional Merchandise Association) heeft bij de BPMA-Awards de promotie-campagne van Shell uitgeroepen tot de ‘Marketing Campaign of the Year’. Shell zette product...