NewZ
Magnus Business Gifts doet mee aan Week van het Werkgeluk
De tweede editie van de Week van het Werkgeluk vindt plaats van 23 tot 27 september 2019. Magnus Business Gifts uit Vilvoorde is een van...
‘Experience economy’ kans voor premium-merken
Wat is de meerwaarde van een ‘duur’ cadeau, zeker in een eindejaarsperiode? Is er een markt voor duurdere luxe producten en merken in het premium...
Albert Heijn start met digitaal sparen in Nederland
In Nederland is retailketen Albert Heijn gestart met digitaal sparen. Een eerste digitale spaaractie voert men momenteel voor kristallen glazen van de Villeroy & Boch...
Product media opvallend afwezig in media-studies
Product media (promotionele artikelen en business gifts) zijn opvallend afwezig in media-studies. Dat is de conclusie als je media-onderzoek bekijkt. Onlangs kwamen mediabureau Space en...
Consumenten willen data geven als ze er een voordeel uit halen
Consumenten zouden weigerachtig staan tegenover het meedelen van persoonlijke gegevens aan bedrijven, maar diverse onderzoeken wijzen uit dat dat niet noodzakelijk het geval is. In...
De strategische plaats van een logo
Gezien tijdens een uitzending van het BBC News: de strategische plaats van het logo van het BBC News op de paraplu van reporter ter plaatse....
UK: product media in no-deal Brexit-campagne
De Britse regering heeft 100 miljoen pond uitgetrokken voor een mediacampagne om de Britse bevolking achter een no-deal Brexit te krijgen. De slogan van de...
Amerikaanse promo-sector onder druk door handelsoorlog
De Amerikaans-Chinese handelsoorlog heeft momenteel ook effect op de sector van promotionele producten in de VS. De overgrote meerderheid van product media in de VS...
Britse bedrijven kopen meer in eigen land
Britse ondernemingen blijken meer en meer hun product media in eigen land aan te kopen. Dat blijkt uit onderzoek van de Britse Briman Group. 94%...