NewZ
Rodenbach: 25.000 Molglazen en 10 ‘gemolde glazen’
Brouwerij Rodenbach heeft als partner van het Vier-programma De Mol (waarvan de 2019-serie in maart gestart is) 25.000 speciale ‘Magische Mol’-glazen verspreidt. Daarnaast zijn er...
Coupons: consumenten willen convenience
Amerikaans onderzoek heeft uitgewezen dat zowat alle internetgebruikers in de VS coupons gebruiken. 45% van hen doen dat regelmatig. Maar de coupons moeten wel makkelijk...
Veters als gadget
Mondial Gifts zette onlangs bedrukte veters als gadgets in de schijnwerpers. Men noemt gepersonaliseerde schoenveters een nieuwe trend in de modesector en ziet er ook...
Recordomzet Amerikaanse product media-sector
In 2018 is de omzet van de product media-sector in de Verenigde Staten gegroeid naar een record van 24,7 miljard dollar. Ten opzichte van 2017...
Maximum Image: werkkledij Carrefour Belgium
Maximum Image (winnaar van de Challenger Product Media Advisor of the Year Award 2018) meldt dat het een nieuwe overeenkomst heeft gesloten met Carrefour Belgium...
Oostenrijks onderzoek: high-tech-producten populairst
Consumenten hebben het liefst technologische producten als promotioneel cadeau. Dat blijkt uit een studie van de Wirtschaftsuniversität Wien in samenwerking met de Oostenrijkse sectororganisatie VÖW...
Generation Z koopt online én in fysieke winkels
Leden van de Generation Z van 16 tot 21 jaar in de VS spenderen zo’n 143 miljard dollar per jaar (daarbij is geen rekening gehouden...
Gemaco wordt Supremia
Sinds 1 april jl. werken alle onderdelen van de Gemaco-groep onder de naam Supremia. Dat moet meer duidelijkheid in de markt scheppen. In het najaar 2018...
Special Things: derde productie-eenheid Indiase katoenfabriek
Special Things maakt bekend dat zusteronderneming Product Media Group (zuster onder neming Special Things) met een derde eenheid gestart is in de katoenfabriek in India....