NewZ
Nederland: balpennen top-product medium
In 2018 waren in Nederland balpennen zowel in aantallen als in bedragen het populairste promotioneel product bij opdrachtgevers. Dat blijkt uit het ‘Opdrachtgeversonderzoek’ dat onderzoeksbureau...
Voor consumenten zijn merken meer dan producten alleen
Voor consumenten zijn merken meer dan een product en een - scherpe - prijs. Merken moeten ook ergens voor staan. Dat komt naar voren in...
Promotional Gift Award 2019: 20% niet-Duits
Eerder deze maand heeft de jury van de Promotional Gift Award 2019 44 winnaars (producten en campagnes) aangewezen. 80% van de winnaars komt uit Duitsland,...
Shoppers blijven merken vertrouwen
Een onderzoek van SurveyMonkey bij Amerikaanse internetgebruikers heeft uitgewezen dat voor 68% van hen het vertrouwen in een merk bij een belangrijke aankoop een grote...
Trend in US: hotelmerchandise
De Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal berichtte onlangs over een nieuwe ontwikkeling in de hotelsector: merchandise-producten met de naam en logo van het hotel...
Consument wil nog persoonlijk contact in de winkel
E-commerce mag dan wel de grote mode zijn, maar consumenten willen nog altijd persoonlijk face-to-face contact in winkels tijdens het aankoopproces. Dat blijkt uit onderzoek...
Retailprof Gino Van Ossel: digitale hysterie
Gino Van Ossel, als professor retailmanagement verbonden aan de Vlerick Business School, gaat in zijn recente boek ‘Retail - de digitale hysterie voorbij’ in tegen...
Premiums op ‘marktplaats’
Heineken is in Nederland gestart met een grote actie met zware media-ondersteuning: een paar ‘feestsokken’ bij een bak bier. Die Heineken-feestsokken worden nu ook al...
Millennials: opportuniteit voor product media
De Britse distributeur Brandelity ziet in de Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) grote kansen voor product media. Het is immers een grote groep: in...