NewZ - PromZ.be

NewZ

Product media doorbreken de ‘clutter’

Tijdens een video-interview in het kader van de Amerikaanse Advertising Week benadrukte de voorzitter en ceo van de Promotional Products Association International, Paul Bellantone, de...

BAPP op Festivak

De Belgian Association of Promotional Products - BAPP zal deelnemen aan Festivak 2018, de vakbeurs voor de evenementenbranche. Festivak heeft plaats op 7 en 8...

Arvesta: teasing met ‘goodies’….

Groep AVEVE maakte op 21 september jl. de nieuwe naam ‘Arvesta, experts in the field’ bekend. Het is een nieuwe naam van de holding waaronder...

Promotionele producten winnen aan belang in interne marketing

Het Amerikaanse PPAI - Promotional Products Association International stelt op basis van de jaarlijkse consumentenenquête over promotionele producten dat de rol ervan binnen bedrijven (internal...

PMA 2018 van start

Voor de vierde maal organiseert PromZ-be (voorheen Promo-Biss) de Product Media Advisor of the Year Award met ondersteuning van de Belgian Association of Promotional Products....

Trend: eigen product als cadeau – maar werkt het op termijn?

Een opvallende trend die PromZ-be de laatste weken opgemerkt heeft via PromoWatch (waarbij we de folders van de retailers doornemen en acties met product media...

Augmented Reality wordt mainstream

Augmented Reality lijkt voor marketingtoepassingen het pleit tegenover Virtual Reality te winnen. Dat schrijft het Amerikaans eMarketing. Bij Virtual Reality wordt de consument ondergedompeld in een...

Eindejaarsgeschenken USA: cadeaubonnen populair

Onderzoek bij Amerikaanse internetgebruikers heeft uitgewezen dat cadeaubonnen populair blijven, zowel om te geven als om te krijgen. Het gaat dan vooral om ‘tastbare’ bonnen,...

PF Concept: tweede MVO-rapport

PF Concept (leverancier van promotionele producten en business gifts aan distributeurs) heeft recent een tweede rapport over het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen van het bedrijf uitgebracht....