NewZ
Carrefour-folder wordt digitaal
Carrefour België heeft aangekondigd tegen 2024 meer promoties te voeren via digitale platformen dan via papier. De afgelopen vijf jaar heeft Carrefour in dat kader...
USA: consumenten willen én-én niet én/of
Onderzoek van McKinsey naar de consumentengedragingen in de VS wijst uit dat de consument van vandaag niet het één of het ander wil, maar het...
Werken product media bij ‘evenementen’ nog?
Eind deze maand is het ‘Halloween’, het uit de angelsaksische landen overgewaaide griezelevenement. Pikken bedrijven daarop in? Wie nu in de folders van de supermarkten kijkt,...
Wondercar deelt 35.000 veiligheidshesjes uit
In het kader van de campagne van Wondercar om kinderen bewust te maken van veiligheid in het verkeer zal de keten van carrosserieherstellers op twee...
Van Bavel Leverancier van het Jaar ’23
Tijdens de Night of the PromZ aan het einde van de eerste beursdag van De Leveranciersdagen, is Van Bavel uitgeroepen tot Leverancier van het Jaar...
BAPP-Networking Gift Show succesvol
De Belgian Association of Promotional Products BAPP kan terugkijken op een geslaagde Networking Gift Show die op 31 augustus jl. gehouden werd. De Networking Gift...
Omzet in product mediasector in de EU en het VK bijna 12 miljard euro
De omzet van distributeurs van promotionele producten in de Europese Unie en het Verenigd Koninkrijk bedroeg in 2022 bijna 12 miljard euro. Dat is de...
‘Terug naar school‘ en het eindejaar al in zicht
Augustus is klassiek de maand dat alles in het teken van ‘terug naar school’ staat. Maar nu al maken bedrijven plannen voor de eindejaarsacties. ‘Terug naar...
De opkomst van de ‘zero-consument’
Consumenten van vandaag kopen steeds meer ‘across channel’, zijn minder trouw aan een winkelketen, willen een snelle levering én wensen duurzame producten. Die consument wordt...