NewZ - PromZ.be

NewZ

‘Klassiekers’ doen het goed in de USA

‘Klassiekers’ als pennen, sleutelhangers, drinkbekers en totebags behoorden in 2023 tot de meest gezochte items in de Verenigde Staten. Daarnaast worden consumententrends snel opgepikt in...

‘Do Tell’ is marketingboek van het jaar

Marketeers in ons land hebben ‘Do Tell’ gekozen tot het Marketing Book of the Year, een initiatief van de Belgian Association of Marketing (BAM). ‘Do...

McDonald’s deelt luxe bestekken uit

Om de terugkeer van de Royal Deluxe-burger en de komst van de McChicken Deluxe te vieren, heeft McDonalds samen communicatiebureau TBWA een actie opgezet waarbij...

Promowatch 2023

Aantal consumentenacties met premiums daalt Het aantal acties met premiums op de Belgische consumentenmarkt zit de laatste jaren in een dalende lijn. PromZ-vak turfde voor 2023...

De terugkeer van de ‘klassieke’ wielerpet

Komt de ‘klassieke’ wielerpet terug? Het lijkt een nieuw trendje in wielerland. Opvallend bij de veldrit in Koksijde op 4 januari jl. was het hoofddeksel van...

Promo-trends voor 2024

Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft recent tien vooruitzichten voor product media in 2024 opgelijst. Het ging daarvoor te rade bij een aantal CEO’s in...

USA: promosector groeit minder snel dan economie

De omzetontwikkeling van de Amerikaanse bedrijven in de sector van promotionele producten blijft achter bij die van de totale economie. Dat blijkt uit een analyse...

PSI 2024 met ‘Museum of Promotional Articles

Tijdens de komende PSI-beurs in het Duitse Düsseldorf (9, 10 en 11 januari 2024) zet de Cybergroup International een ‘pop-up’-museum op met promotionele producten uit...

Eindejaarsgeschenken: ’warm’ blijft een hot topic

Ook dit jaar zijn ‘warme producten’ (fleecedekens, sokken…) in trek bij bedrijven om als eindejaarsgeschenk aan het personeel en/of klanten te geven. En ook ‘duurzaam’...