NewZ
USA: minder uitgaven voor ‘digital’ – kans voor product media
Procter & Gamble sneed afgelopen zomer in de VS fors in de uitgaven voor digitale media zonder dat de verkopen er noemenswaardig onder leden. Die...
‘PSI Barometer’: sector van product media optimistisch voor 2017
De sector van promotionele producten en business gifts is optimistisch over de omzetontwikkeling in 2017. Dat blijkt uit de halfjaarlijkse PSI Industry Barometer waaraan bedrijven...
EPPA-voorzitter: paneuropese sectorvereniging is nodig
In een interview met Eppi-Magazine (het Europese vakblad over promotionele producten en business gifts) heeft de Zweed Kjell Harbom, voorzitter van de European Promotional Products...
Herinneringswaarde promotionele artikelen 75%
Onderzoek in Frankrijk - uitgevoerd door CSA Research in opdracht van 2FPCO (Fédération Française des Professionnels de la Communication par l’Objet) - heeft aangetoond dat...
PSI Sustainability Awards 2017: promotionele sector werkt duurzamer
Bij de uitreiking van de derde PSI Sustainability Awards 2017 op 8 september jl. heeft PSI managing director Michael Freter gezegd dat de sector van...
Open Bedrijvendag op 1 oktober: opportuniteit voor promotionele producten
Op 1 oktober houdt VOKA (het Vlaams Netwerk van Ondernemingen) in Vlaanderen en Brussel de jaarlijkse Open Bedrijven Dag: een evenement waarop honderden bedrijven in...
Wel een logo, (nog) geen producten
Het lijkt het ei van Columbus, het private label concept van Reflects: een logo dat op verschillende product media bevestigd kan worden zonder dat je...
Multi-oplaadstation
Wachten bij een garage op een quick-service-beurt, een uurtje in een restaurant of bij de kapper? Het moment om je smartphone op te laden. MCS...
Variatie op een thema: autogordel lanyard
Hoe kun je een veel gebruikt item weer actueel maken? (meer…)