PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Automatische Food Drive van Carrefour

Carrefour heeft in primeur de eerste volledig geautomatiseerde ‘drive’, een afhaalpunt, gelanceerd bij de hypermarkt van Mont-Saint-Jean. Dat gebeurt in het kader van de tijdelijke...

Carrefour: minder huis-aan-huis-folders

Supermarktketen Carrefour heeft besloten de huis-aan-huis-bedeling van de folder voor de hypermarkten “...fors te verminderen”, zoals men het in een direct mailing aan de klanten...

PromZ.live: nieuwe trends in product media

Op 16 en 17 mei aanstaande heeft in Ahoy in Rotterdam de vakbeurs PromZ.live plaats met als thema ‘The Amazing Interaction of ThingZ’. Aan die...

Red Dot’s voor BergHOFF

BergHOFF, de Belgische fabrikant van keuken- en kookartikelen (actief in de retail en via distributeurs in de sector van product media), heeft onlangs drie Red...

Zonnebril met hout-look

Zonnebrillen uit kunststof met uniek houtpatroon, uiterlijk bijna niet van echt hout te onderscheiden. Verschillende kleurtinten en lenzen mogelijk. Ook verkrijgbaar met een prachtige matte...

De promoties van week 18

PromZ.be spotte in de week van 30 april tot 5 mei de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - stickervel bij Nivea Silk...

Meer marketingbudget, meer product media

De sector van promotionele artikelen en business gifts kent internationaal een groei van de omzetten, zowel aan deze als aan gene zijde van de Oceaan....

Prijsvechten staat voorop bij Amerikaanse retailers

Consumenten zijn zo gefocust op prijs dat het voor bijna 60% van de Amerikaanse retailers het noodzakelijk vinden gelijke tred te houden met de prijzen...

Vingernagels als merkdrager

Een nieuwe trend die opduikt: kunstnagels voorzien van een logo. Je favoriete merk “...on your fingertips” zoals het toepasselijk in het Engels klinkt. Dergelijke ‘logo-nagels’...