PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Nieuwe relatiegeschenken in Leuven

De stad Leuven heeft Leuvense ondernemingen gevraagd nieuwe, ‘andere’ relatiegeschenken uit te werken. Men koos voor Huff & Puff-zakdoeken, Nèh-tassen en een broche van Bram...

Etixx: beloning voor trouwe wielertoeristen

Met de Omloop Het Nieuwsblad is afgelopen zaterdag 25 februari niet alleen het nieuwe wielerseizoen gestart, maar ook de Etixx Classics Tour voor wielertoeristen. Etixx...

TailorDrink breidt gamma uit

TailorDrink heeft recent de catalogus uit gebreid. Aanvankelijk was die enkel gericht op dranken, maar nu heeft men ook meerdere andere categorieën eraan toegevoegd om...

De promoties van week 8

Promo-Biss spotte in de week van 19 tot 24 februari de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - Axe chocolade-koekjes bij 2 Axe-producten in...

Boxen houden moeilijk hun klanten

Een studie van McKinsey & Company in de VS wijst uit dat het grootste probleem van de ‘abonnements-boxen’ (type Hello Fresh) het behoud van klanten...

Coca-Cola viert 90 jaar in België

Coca-Cola viert de komende drie weekends in de hoofdzetel in Anderlecht negentig jaar Coca-Cola in België. Tijdens de drie weekeinden kunnen de liefhebbers van het...

WK-voetbal: Jupiler wordt Belgium

AB-Inbev zal de komende vijf maanden het merk Jupiler vervangen door Belgium met het oog op het komende wereldkampioenschap voetbal in Rusland. AB-Inbev is met...

Incentives: non-cash awards zullen groeien

Op basis van onderzoek naar trends in incentive-programma’s verwacht de Incentive Research Foundation (IRF) een sterke groei van ‘non-cash awards’ “...nu de focus op merk,...

De promoties van week 7

Promo-Biss spotte in de week van 12 tot 17 februari de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Colruyt Laagste Prijzen - set bewaardozen en...