Product media bieden ‘staying power’
In elke marketingcampagne zouden promotionele producten moeten worden opgenomen. Dat zegt Glenn Bradley, creatief directeur van de Amerikaanse distributeur Big Hit Creative Group in ‘PPB...
In elke marketingcampagne zouden promotionele producten moeten worden opgenomen. Dat zegt Glenn Bradley, creatief directeur van de Amerikaanse distributeur Big Hit Creative Group in ‘PPB...
Promo-Biss spotte in de week van 27 november tot 3 december de volgende aanbiedingen met product media: in de folders van Carrefour - Trivial Pursuit-spel bij aankoop...
WINECHILL is een gebruiksvriendelijke wijnkoeler die de wijn beter laat smaken, een must-have voor iedere wijnliefhebber die houdt van een stijlvol gepresenteerd goed gekoeld glas...
MCS-Kick & Rush heeft de meerderheid van de aandelen gekocht van BelgoSweet, gespecialiseerd in promotionele food-artikelen. Een minderheidsbelang blijft in handen van BelgoSweet-oprichter Guy Desseaux...
Onderzoek uitgevoerd onder auspiciën van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, toont aan dat bedrijven vooral naar het nut kijken van product media als...
Nog tot 20 december kunnen eindklanten hun stem uitbrengen voor de Product Media Advisor of the Year Award 2017. De ‘stem van het publiek’ is...
Recent onderzoek van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, wijst uit dat 80% van de personen die een promotioneel geschenk (‘branded gift’) hebben ontvangen,...
De MIVB (de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer te Brussel) heeft onlangs in samenwerking met MCS-Kick & Rush een eigen versie van het bekende Monopoly-spel in...
Duurzaamheid staat bij veel bedrijven hoog in het vaandel. En als er dan producten zijn die daarbij aansluiten, is dat zoveel te beter. Buff lanceerde...