PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Franse campagne voor product media

De 2FPCO (Fédération Française des Professionnels de la Communication par l’Objet, één van de twee Franse verenigingen rond promotionele artikelen) is dit najaar gestart met...

De promoties van week 38

Promo-Biss spotte in de week van 24 tot 30 september de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

Derde editie van Product Media Advisor of the Year in de startblokken

De derde editie van de Product Media Advisor of the Year, een initiatief van Promo-Biss in samenwerking met de BAPP - Belgian Association of Promotional...

‘Klassieke’ winkelervaring blijft belangrijk

Volgens onderzoek in de VS door CMO Council bij marketingdirecteuren blijven aspecten van de klassieke winkelervaring zoals in-store promoties, direct contact met winkelpersoneel en verpakking...

Zakdoekenmarketing

Met de herfst in zicht zal ook het aantal verkoudheden stijgen. Dan is een papieren zakdoekje handig. Bovendien kan het ook nog eens een interessant...

USA: minder uitgaven voor ‘digital’ – kans voor product media

Procter & Gamble sneed afgelopen zomer in de VS fors in de uitgaven voor digitale media zonder dat de verkopen er noemenswaardig onder leden. Die...

‘PSI Barometer’: sector van product media optimistisch voor 2017

De sector van promotionele producten en business gifts is optimistisch over de omzetontwikkeling in 2017. Dat blijkt uit de halfjaarlijkse PSI Industry Barometer waaraan bedrijven...

De promoties van week 37

Promo-Biss spotte in de week van 18 tot 23 september de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

EPPA-voorzitter: paneuropese sectorvereniging is nodig

In een interview met Eppi-Magazine (het Europese vakblad over promotionele producten en business gifts) heeft de Zweed Kjell Harbom, voorzitter van de European Promotional Products...