Franse campagne voor product media
De 2FPCO (Fédération Française des Professionnels de la Communication par l’Objet, één van de twee Franse verenigingen rond promotionele artikelen) is dit najaar gestart met...
De 2FPCO (Fédération Française des Professionnels de la Communication par l’Objet, één van de twee Franse verenigingen rond promotionele artikelen) is dit najaar gestart met...
Promo-Biss spotte in de week van 24 tot 30 september de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)
De derde editie van de Product Media Advisor of the Year, een initiatief van Promo-Biss in samenwerking met de BAPP - Belgian Association of Promotional...
Volgens onderzoek in de VS door CMO Council bij marketingdirecteuren blijven aspecten van de klassieke winkelervaring zoals in-store promoties, direct contact met winkelpersoneel en verpakking...
Met de herfst in zicht zal ook het aantal verkoudheden stijgen. Dan is een papieren zakdoekje handig. Bovendien kan het ook nog eens een interessant...
Procter & Gamble sneed afgelopen zomer in de VS fors in de uitgaven voor digitale media zonder dat de verkopen er noemenswaardig onder leden. Die...
De sector van promotionele producten en business gifts is optimistisch over de omzetontwikkeling in 2017. Dat blijkt uit de halfjaarlijkse PSI Industry Barometer waaraan bedrijven...
Promo-Biss spotte in de week van 18 tot 23 september de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)
In een interview met Eppi-Magazine (het Europese vakblad over promotionele producten en business gifts) heeft de Zweed Kjell Harbom, voorzitter van de European Promotional Products...