PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Coca-Cola: lipjes van blikjes worden hebbedingetjes

Coca-Cola heeft in Brazilië de lipjes van de blikjes omgevormd tot pins om te verzamelen in een activatie-campagne rond de film ‘Avengers: Endgame. Op de...

PSI-beurs alle dagen ook voor eindklanten?

Volgens Eppi, het Europese vakmedium voor de sector van product media, speelt PSI met het idee om de jaarlijkse vakbeurs in Düsseldorf volledig open te...

‘Gratis’ motiveert consumenten bij D2C-aankopen

Gratis werkt ook voor D2C-merken (direct to consumer) zo blijkt uit Amerikaans onderzoek bij internetgebruikers. Eén op de vier van hen liet weten een nieuw...

De promoties van de week 22

Wat waren de acties met premiums in de week van 27 mei tot 1 juni? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder...

Managementwissel bij Supremia

Kobe Verdonck is sinds midden mei ‘acting CEO’ van Supremia (voorheen Gemaco). Verdonck neemt het roer over van Koen Heyvaert die de afgelopen drie jaar...

Carrefour: duurzame Disney-actie succesvol

De op 24 april gestarte Disney-actie van Carrefour is al voor het einde ervan (op 1 juli) een groot succes gebleken: er zijn 121.000 verzamelalbums...

De promoties van de week 21

Wat waren de acties met premiums in de week van 20 tot 25 mei? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van...

Correctbook: whiteboard notitieboek met een goed doel

Oneindig bruikbaar papier. Zo noemt Mondial Gift in zijn newsletter Correctbook. Correctbook is een uitwisbaar whiteboard notitieboek: schrijven, uitvegen, opnieuw schrijven, uitvegen.... Wie een Correctbook...

Consumenten steeds meer eco-bewust

De vraag naar milieuvriendelijke producten neemt alsmaar toe. Een studie van Unilever heeft bijvoorbeeld uitgewezen dat 33% van de consumenten producten willen kopen van merken...