Coca-Cola: lipjes van blikjes worden hebbedingetjes
Coca-Cola heeft in Brazilië de lipjes van de blikjes omgevormd tot pins om te verzamelen in een activatie-campagne rond de film ‘Avengers: Endgame. Op de...
Coca-Cola heeft in Brazilië de lipjes van de blikjes omgevormd tot pins om te verzamelen in een activatie-campagne rond de film ‘Avengers: Endgame. Op de...
Volgens Eppi, het Europese vakmedium voor de sector van product media, speelt PSI met het idee om de jaarlijkse vakbeurs in Düsseldorf volledig open te...
Gratis werkt ook voor D2C-merken (direct to consumer) zo blijkt uit Amerikaans onderzoek bij internetgebruikers. Eén op de vier van hen liet weten een nieuw...
Wat waren de acties met premiums in de week van 27 mei tot 1 juni? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder...
Kobe Verdonck is sinds midden mei ‘acting CEO’ van Supremia (voorheen Gemaco). Verdonck neemt het roer over van Koen Heyvaert die de afgelopen drie jaar...
De op 24 april gestarte Disney-actie van Carrefour is al voor het einde ervan (op 1 juli) een groot succes gebleken: er zijn 121.000 verzamelalbums...
Wat waren de acties met premiums in de week van 20 tot 25 mei? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van...
Oneindig bruikbaar papier. Zo noemt Mondial Gift in zijn newsletter Correctbook. Correctbook is een uitwisbaar whiteboard notitieboek: schrijven, uitvegen, opnieuw schrijven, uitvegen.... Wie een Correctbook...
De vraag naar milieuvriendelijke producten neemt alsmaar toe. Een studie van Unilever heeft bijvoorbeeld uitgewezen dat 33% van de consumenten producten willen kopen van merken...