PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

D2C: gratis proberen motiveert kopers

Gratis uitproberen trekt consumenten over de streep die wat wantrouwig staan tegenover de pure-players in e-commerce (bedrijven die enkel online verkopen). Dat ondervinden ook de...

Seatowel: handdoek uit gerecycleerd plastic en katoen

Voor veel bedrijven is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen belangrijk. Met Seatowel kunnen die bedrijven én een leuk promotioneel artikel geven aan klanten of prospecten én een...

Festival-T-shirts met Aldi-merken

Bij Aldi is momenteel een groot marketingoffensief gaande onder het thema ‘De kwaliteitsbrengers’. De eigen merken worden daarin voor het voetlicht geplaatst. En met het...

Prodir: pennen van gerecycleerde grondstof

Het Zwitserse Prodir (gespecialiseerd in promotionele balpennen) heeft met de DS ‘regeneration pens’ een serie schrijfinstrumenten gebracht gemaakt van 100% gerecycleerd plastic en voorzien van...

De promoties van de week 24

Wat waren de acties met premiums in de week van 10 tot 15 juni? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van...

Supremia: nieuwe CEO en nieuwe aandeelhouder

Supremia (sinds 1 april de nieuwe naam voor het internationaal opererende Gemaco) meldt dat voorzitter Kobe Verdonck de taken van CEO van Koen Heyvaert overgenomen...

Jean Renaux (CarryOn) nieuw bestuurslid BAPP

Jean Renaux (62), CEO van CarryOn, is tijdens de jongste algemene vergadering van de Belgian Association of Promotional Products toegetreden tot het bestuur van de...

Best of Activation: product media in de prijzen

Bij de jaarlijkse Best of Activation Awards - een initiatief van de organisatie van communicatiebureaus (Assocation of Communication Companies) - zijn drie cases bekroond waarin...

USA: bestedingen aan product media stijgen met 6,3%

Volgens cijfers van de Amerikaanse Promotional Product Association International - PPAI zijn de bestedingen in de USA aan product media in 2018 met 6,3 %...