D2C: gratis proberen motiveert kopers
Gratis uitproberen trekt consumenten over de streep die wat wantrouwig staan tegenover de pure-players in e-commerce (bedrijven die enkel online verkopen). Dat ondervinden ook de...
Gratis uitproberen trekt consumenten over de streep die wat wantrouwig staan tegenover de pure-players in e-commerce (bedrijven die enkel online verkopen). Dat ondervinden ook de...
Voor veel bedrijven is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen belangrijk. Met Seatowel kunnen die bedrijven én een leuk promotioneel artikel geven aan klanten of prospecten én een...
Bij Aldi is momenteel een groot marketingoffensief gaande onder het thema ‘De kwaliteitsbrengers’. De eigen merken worden daarin voor het voetlicht geplaatst. En met het...
Het Zwitserse Prodir (gespecialiseerd in promotionele balpennen) heeft met de DS ‘regeneration pens’ een serie schrijfinstrumenten gebracht gemaakt van 100% gerecycleerd plastic en voorzien van...
Wat waren de acties met premiums in de week van 10 tot 15 juni? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van...
Supremia (sinds 1 april de nieuwe naam voor het internationaal opererende Gemaco) meldt dat voorzitter Kobe Verdonck de taken van CEO van Koen Heyvaert overgenomen...
Jean Renaux (62), CEO van CarryOn, is tijdens de jongste algemene vergadering van de Belgian Association of Promotional Products toegetreden tot het bestuur van de...
Bij de jaarlijkse Best of Activation Awards - een initiatief van de organisatie van communicatiebureaus (Assocation of Communication Companies) - zijn drie cases bekroond waarin...
Volgens cijfers van de Amerikaanse Promotional Product Association International - PPAI zijn de bestedingen in de USA aan product media in 2018 met 6,3 %...