Voor consumenten zijn merken meer dan producten alleen
Voor consumenten zijn merken meer dan een product en een - scherpe - prijs. Merken moeten ook ergens voor staan. Dat komt naar voren in...
Voor consumenten zijn merken meer dan een product en een - scherpe - prijs. Merken moeten ook ergens voor staan. Dat komt naar voren in...
Eerder deze maand heeft de jury van de Promotional Gift Award 2019 44 winnaars (producten en campagnes) aangewezen. 80% van de winnaars komt uit Duitsland,...
Een onderzoek van SurveyMonkey bij Amerikaanse internetgebruikers heeft uitgewezen dat voor 68% van hen het vertrouwen in een merk bij een belangrijke aankoop een grote...
De Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal berichtte onlangs over een nieuwe ontwikkeling in de hotelsector: merchandise-producten met de naam en logo van het hotel...
PromZ.be spotte in de week van 10 tot 14 december de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - Pascale Naessens kookboek bij 3...
E-commerce mag dan wel de grote mode zijn, maar consumenten willen nog altijd persoonlijk face-to-face contact in winkels tijdens het aankoopproces. Dat blijkt uit onderzoek...
Gino Van Ossel, als professor retailmanagement verbonden aan de Vlerick Business School, gaat in zijn recente boek ‘Retail - de digitale hysterie voorbij’ in tegen...
Heineken is in Nederland gestart met een grote actie met zware media-ondersteuning: een paar ‘feestsokken’ bij een bak bier. Die Heineken-feestsokken worden nu ook al...
De Britse distributeur Brandelity ziet in de Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) grote kansen voor product media. Het is immers een grote groep: in...