NewZ
UZ Leuven: 9.500 olijfboomstekjes
Het Universitair Ziekenhuis Leuven geeft de circa 9.500 personeelsleden een olijfboomstekje als geschenk voor hun inzet tijdens de eerste golf van de corona-pandemie. De UZ...
Fabrice Casul nieuwe voorzitter BAPP
Fabrice Casul (44) zal de komende drie jaar voorzitter zijn van de Belgium Association of Promotional Products. Fabrice Casul leidt MLD-Concept (distributeur). Hij neemt de...
MSC-Kick & Rush: Fontaine CSO, Verhaert CEO
Thibaut Fontaine heeft binnen MCS-Kick & Rush de functie van CEO van overgedragen aan Tom Verhaert (ex-Supremia) en zal zich nu als Chief Strategic Officer...
Lidl-kleding: consument niet vies van logo’s
Lidl heeft sinds deze maand in de winkels en in de webshop een eigen kledinglijn in de geel-blauwe Lidl-kleuren én met het Lidl-logo erop. De...
PSI: bevestiging voor januari 2021
PSI, de internationale beurs van promotionele artikelen en businessgifts in Düsseldorf, zal in 2021 op de voorgenomen data (12 tot en met 14 januari 2021)...
Geen voetbal, wel voetbalpromo…
Covid-19 heeft ook op de sportwereld een zware impact gehad. Het EK-voetbal en de Olympische Spelen zijn een jaar uitgesteld. En juist die twee grote...
Onderzoek: ‘live’ wordt gemist in coronatijd
Uit een enquête bij 75 marketeers en communicatiespecialisten naar communiceren tijdens de coronacrisisperiode komt naar voor dat méér dan driekwart van hen te kennen gaf...
Corona-crisis: product media stiefmoederlijk behandeld
In de onderzoeken en de discussies over mediagebruik in de corona-tijd valt één zaak op: de stiefmoederlijke behandeling van product media (promotionele producten en business...
Lees nu de nieuwe editie van PromZ.be online!
Lees hier de nieuwe zomereditie van PromZ-be Met daarin: de impact van Covid-19 op de sector van promotionele artikelen en hoe bedrijven hun thuiswerkende medewerkers met...