NewZ
PPAI zet tastbare van product media in de kijker
De Amerikaanse Promotional Products Association International heeft recent een nieuwe campagne voorgesteld om marketeers te overtuigen van de kracht van promotionele producten. Het is een...
Cartamundi doet overname in VS
Cartamundi heeft in de VS ‘The United States Playing Card Company - USPC’ overgenomen. USPC heeft naast een vestiging in Erlanger (Kentucky USA) ook een...
PSI: duurzaamheid aan de top
Tijdens de recente PSI-beurs (de internationale beurs van promotionele producten en business gifts in het Duitse Düsseldorf) was één trend sterk overheersend: duurzaamheid. Op een...
2019: minder acties met product media in retail
In 2019 zijn er minder acties met promotionele artikelen geweest dan in 2018. Dat blijkt uit een telling op basis van de wekelijkse ‘Promowatch’ van...
Samenwerking M&AD en Step Out Of The Line
M&AD en Step Out Of The Line zijn eind vorig jaar een samenwerking aangegaan en hebben een ‘Uitstalling creative hub’ opgezet in Genk. M&AD is...
Laatste kans: stem voor PMA of the Year!
Wie is voor u dé Product Media Advisor of the Year 2019? Nog tot 15 januari 2020 kunt u als eindklant stemmen op één van...
Duurzaamheid: men lene een beker
Duurzaamheid staat bij veel bedrijven hoog in het vaandel. De Amerikaanse koffieketen Blue Bottle vraagt nu als test in de vestiging in San Francisco de...
De trends voor het nieuwe decennium
Wat kunnen we in het nieuwe decennium verwachten op het gebied van promotionele artikelen en business gifts? Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute blikte vooruit. Experiential Marketing:...
Nederland: Heineken F1-drinkfles promo-product van het jaar
De collega’s van ons zusterblad in Nederland PromZ Magazine hebben de F1-waterfles van bierbrouwer Heineken uitgeroepen tot ‘PromZ Premiumpromotion of the Year 2019’. Met de...