NewZ
BOB-campagne 2019-2020: 350.000 sleutelhangers
Voor de BOB-wintercampagne 2019-2020 hebben de initiatiefnemers (de Vlaamse Stichting Verkeerskunde, Brussel Mobiliteit, Agence Wallonne pour la Sécurité Routière, de beroepsvereniging van verzekeringsondernemingen Assuralia, de Belgische...
Marketing Literatuur Prijs 2019 voor Gino Van Ossel
Gino Van Ossel, als prof. Retail & Trade Marketing verbonden aan de Vlerick Business School, heeft met zijn boek ‘Retail, de digitale hysterie voorbij’ de...
Promotional Gift Award: inschrijven kan nog net
Tot en met 30 november kunnen distributeurs, marketingafdelingen, designers en communicatiebureaus hun geslaagde acties of campagnes met product media inschrijven voor de Promotional Gift Award....
Black Friday en Cyber Monday: solden vòòr de solden
De offline- en online retailwereld staat deze week in het teken van Black Friday (29-11-2019). Volgende week maandag (2 december) is het Cyber Monday. De...
3 december: Global GivingTuesday
Op 3 december dit jaar heeft Global GivingTeusday plaats, een dag waarop de mensen opgeroepen worden ‘goed te doen’ en genereus te zijn. Dat betekent...
Herbruikbare rietjes: promotioneel product van het jaar
In de VS heeft ASI (Advertising Specialty Institute) herbruikbare rietjes als promotioneel product van het jaar 2019 bestempeld. Die rietjes zijn vervaardigd uit bamboo, roestvrij...
Warmste Week: vlammetjes voor outfits
In het kader van De Warmste Week (die loopt van 18 tot en met 24 december) heeft de organisatie als accessoire weer ‘het Vlammetje’ uitgebracht....
Nederland: groei voor sector promotionele artikelen
In Nederland is de omzet van de distributeurs in 2019 (gemeten van oktober 2018 tot oktober 2019) met 5,2% gegroeid. Dat blijkt uit de jaarlijkse...
Shopping enquête: helft Belgen shopt gedurende minstens twee uur
Uit de jaarlijkse shopping-enquête van Groep Ceusters (gespecialiseerd in bedrijfsvastgoed) blijkt dat 53,3% van de Belgen twee uur of langer besteedt aan het winkelen in...