NewZ - PromZ.be

NewZ

Consument verandert shoppinggewoonten

De laatste vijf jaar hebben consumenten hun winkelgewoonten aanzienlijk veranderd en zijn ze meer online gegaan. Brick & mortar-winkels reageren met meer omnichannel en instore...

USA: T-shirts grootste categorie in product media

T-shirts hadden in 2017 het grootste aandeel in de markt van product media in de VS. De categorie was goed voor 15% van verkopen van...

Rol van distributeur wordt meer en meer adviseur

De rol van de product media-distributeur is meer en meer die van een adviseur. Uit onderzoek van het Duitse Call a Gift naar de manier...

Product media: cadeautjes en beurs-give away’s

Promotionele artikelen worden vooral ingezet als cadeautjes en give-away’s op beurzen. Dat blijkt uit onderzoek van het Duitse Call a Gift bij distributeurs en bij...

Household enthusiast: koper die veel besteedt

Marketeers denken graag in generaties zoals Millennials en Generation X. Maar nu is er een nieuw segment dat over de generatiegrenzen heen gaat: de household...

Heuptasje: tweede leven

Het heuptasje is aan een tweede leven toe - als festivalattribuut. Dat zegt Toon Kympers, vice-president marketing & strategy East Pack (een van de merken...

Senator zet Nature Plus-pen in de kijker

Groen en duurzaam zijn belangrijke trends in de wereld van product media. Immers, het is een onderdeel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Senator heeft een afbreekbare...

Jean-Luc Cappuyns bij Special Things

Jean-Luc Cappuyns is op 1 juni jl in dienst getreden van Special Things waar hij als key account manager de verkoopploeg versterkt. Cappuyns komt met negen...

Balpen met extra info

Is er nog een innovatie te bedenken op het gebied van promotionele balpennen? Kennelijk wel. Mondial Gifts stelt de banner balpen voor. Een balpen met...