NewZ
JBC: T-shirt-actie met Brabançonne succesvol
De T-shirt-actie van kledingketen JBC in het kader van het WK-voetbal is succesvol verlopen. “We hebben tijdens de actieperiode zeker niet fout gedraaid,” zegt Bart...
Mondial Gifts zilver van EcoVadis
Mondial Gifts heeft voor dit jaar opnieuw een Silver Recognition Level van EcoVadis behaald voor de inzet van het bedrijf rond Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. De...
Getrouwheidsprogramma’s: consumenten willen een extraatje…
Korting of extraatjes. Dat verwachten consumenten als incentive voor het deelnemen aan een getrouwheidsprogramma. Ze willen er met andere woorden iets voor terugkrijgen. Onderzoek dat...
MVO-actie van Magnus Business Gifts
Magnus Business Gifts zet zich achter ‘Join the Pipe’, een sociaal netwerk van kraanwaterdrinkers, die dromen van schoon drinkwater in heel de wereld. Vandaar een...
Digitale kanalen vooral gebruikt voor activatie
Belgische adverteerders gebruiken de digitale kanalen vooral voor activatie in de brede zin. Dat blijkt uit de achtste editie van de Matrix-studie van BAM (Belgian...
PSI : le secteur automotive commande une grande quantité de produits promotionnels
Le Baromètre PSI Industry, une étude de marché dédiée aux produits promotionnels et publiée par le PSI Institute, démontre que le secteur automotive commande souvent...
BOB-campagne: sleutelhanger populair
Op 8 juni jl is de BOB-zomercampagne weer van start gegaan. Onderdeel van die campagne is de BOB-sleutelhanger die de bestuurders krijgen als ze bij...
Direct mail houdt internationaal stand
Ondanks de groei van digitale marketing (online, e-mail) houdt klassieke papieren direct mail stand. Dat blijkt uit onderzoek van de digitale brievenbus Caya. In de USA...
In een relatie past een cadeautje
Het Flanders Meeting & Convention Center Antwerp mocht in november vorig jaar in Praag de prijs voor de beste marketingaanpak van de ‘International Congress and...