NewZ
Pepsi: loyalty-programma in VS
Pepsico heeft in de VS een nieuwe loyaltyprogramma opgezet rond de muziekpartnerships met pop- en countrysterren Britney Spears en Dierks Bentley. Onderdeel ervan zijn producten...
Adverteerders zoeken goed advies voor product media
Uit de ‘Industry Barometer’ van PSI (de internationale vakbeurs voor promotionele artikelen en business gifts) komt naar voren dat een kleine meerderheid (53,3%) van de...
Na Black Friday Belgian Friday
Na Black Friday en French Days lanceren de merken van de La Redoute-groep in ons land (La Redoute, Kiabi en Tape à l’Oeil) ‘Belgian Friday’....
Wordt de doorzichtige tote bag een trend?
Gezien op de catwalk en dus een opportuniteit als promotioneel artikel: transparante tote bags. Top-modemerken als Prada hebben dergelijke doorzichtige pvc tote bags met in...
Red Dot’s voor BergHOFF
BergHOFF, de Belgische fabrikant van keuken- en kookartikelen (actief in de retail en via distributeurs in de sector van product media), heeft onlangs drie Red...
Automatische Food Drive van Carrefour
Carrefour heeft in primeur de eerste volledig geautomatiseerde ‘drive’, een afhaalpunt, gelanceerd bij de hypermarkt van Mont-Saint-Jean. Dat gebeurt in het kader van de tijdelijke...
Carrefour: minder huis-aan-huis-folders
Supermarktketen Carrefour heeft besloten de huis-aan-huis-bedeling van de folder voor de hypermarkten “...fors te verminderen”, zoals men het in een direct mailing aan de klanten...
PromZ.live: nieuwe trends in product media
Op 16 en 17 mei aanstaande heeft in Ahoy in Rotterdam de vakbeurs PromZ.live plaats met als thema ‘The Amazing Interaction of ThingZ’. Aan die...
Meer marketingbudget, meer product media
De sector van promotionele artikelen en business gifts kent internationaal een groei van de omzetten, zowel aan deze als aan gene zijde van de Oceaan....