NewZ
Helft van de Duitsers koopt fan-producten
De helft van de Duitsers is bereid geld uit te geven om in het kader van het wereldkampioenschap voetbal, dat deze week begint, fan-producten rond...
De promoties van week 22
PromZ.be spotte in de week van 4 tot 9 juni de volgende aanbiedingen met product media: Eén grote actie deze week: in zowat alle folders is...
CSR-Monitor: MVO belangrijk voor Belgische bedrijven
Van de Belgische bedrijven vindt 68% CSR (corporate social responsibility - maatschappelijk verantwoord ondernemen) een noodzaak om te overleven in een sterk veranderende wereld. Dat...
Onderzoek: voorkeur voor ‘fysieke’ winkel voor levensmiddelen
Consumenten hebben nog altijd een voorkeur voor de fysieke winkel boven online-aankopen als het gaat om het aankopen van levensmiddelen. Dat wordt bevestigd door recent...
NN: gadgets voor al het personeel van makelaars
Dit voorjaar is verzekeringsmaatschappij Nationale Nederlanden gestart met een grote mediacampagne om na de overname van Delta Lloyd de naam NN sterk in de markt...
Amerikaanse Zagwear breidt uit naar Europa
Het Amerikaanse Zagwear, een van de top 50 Amerikaanse bedrijven in promotionele artikelen, heeft met de aanstelling van Daniel Hill als senior account manager de...
Canada: geen merchandising artikelen voor cannabis-producenten
De Canadese senaat heeft een voorstel aangenomen om de bestaande wetgeving over cannabis zo te veranderen dat producenten van cannabis hun waar niet meer kunnen...
Speciale wedstrijd bij Eneco
In juli vorig jaar werd Eneco eigenaar van concurrent Eni en op 5 juni werden de Eni-klanten officieel Eneco-klanten. De energieleverancier heeft nu meer dan...
Textiel: duurzaam belangrijk voor de consument
Duurzaamheid is een hot item in de kledingindustrie en dus ook voor de sector van promotioneel textiel. Onderzoek wijst uit dat vooral millennials (de jongeren)...