NewZ
Red Dot’s voor BergHOFF
BergHOFF, de Belgische fabrikant van keuken- en kookartikelen (actief in de retail en via distributeurs in de sector van product media), heeft onlangs drie Red...
Meer marketingbudget, meer product media
De sector van promotionele artikelen en business gifts kent internationaal een groei van de omzetten, zowel aan deze als aan gene zijde van de Oceaan....
Prijsvechten staat voorop bij Amerikaanse retailers
Consumenten zijn zo gefocust op prijs dat het voor bijna 60% van de Amerikaanse retailers het noodzakelijk vinden gelijke tred te houden met de prijzen...
Vingernagels als merkdrager
Een nieuwe trend die opduikt: kunstnagels voorzien van een logo. Je favoriete merk “...on your fingertips” zoals het toepasselijk in het Engels klinkt. Dergelijke ‘logo-nagels’...
Voetbalmania komt op gang
Het heeft lang geduurd maar de voetbalmania lijkt nu op gang te komen. Jupiler en Coca-Cola waren de eerste partners van de Rode Duivels om...
PSI: omzet van distributeurs in Europa groeit
Uit een enquête van PSI (de organisator van de internationale vakbeurs voor promotionele artikelen in Düsseldorf) bij de leden blijkt dat op Europees niveau de...
Mondial Gifts: squishies de rage van 2018
Mondial Gifts noemt in zijn newsletter Squishies de nieuwe rage. Squishies zijn zachte figuurtjes waar je in kunt knijpen (to squeeze - vandaar squishies) die...
Poolse studie: functionaliteit en kwaliteit zijn belangrijk
Een Poolse studie over de acceptatie van promotionele artikelen (haptische reclame) wijst uit dat de bedrijven vooral naar de functionaliteit en kwaliteit in de keuze...
Retap: ieder zijn eigen fles kraantjeswater
Retap is een systeem van hervulbare flessen zoals de naam aangeeft dat in bedrijven werkt met gewoon leidingwater. De slogan van Retap is ‘Rethink Water...