PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

BOB-campagne: sleutelhanger populair

Op 8 juni jl is de BOB-zomercampagne weer van start gegaan. Onderdeel van die campagne is de BOB-sleutelhanger die de bestuurders krijgen als ze bij...

De promoties van de week 24

PromZ.be spotte in de week van 11 tot 16 juni de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - strandlaken bij ‘2+1’-Beiersdorf-producten in de folder...

Direct mail houdt internationaal stand

Ondanks de groei van digitale marketing (online, e-mail) houdt klassieke papieren direct mail stand. Dat blijkt uit onderzoek van de digitale brievenbus Caya. In de USA...

In een relatie past een cadeautje

Het Flanders Meeting & Convention Center Antwerp mocht in november vorig jaar in Praag de prijs voor de beste marketingaanpak van de ‘International Congress and...

Product media ook bij de top USA – Noord-Korea

De voorbij top tussen de Amerikaanse president Donald Trump en de Noord-Koreaans leider Kim Jong-un in Singapore is daar ook aangegrepen om er promotionele producten...

Helft van de Duitsers koopt fan-producten

De helft van de Duitsers is bereid geld uit te geven om in het kader van het wereldkampioenschap voetbal, dat deze week begint, fan-producten rond...

De promoties van week 22

PromZ.be spotte in de week van 4 tot 9 juni de volgende aanbiedingen met product media: Eén grote actie deze week: in zowat alle folders is...

CSR-Monitor: MVO belangrijk voor Belgische bedrijven

Van de Belgische bedrijven vindt 68% CSR (corporate social responsibility - maatschappelijk verantwoord ondernemen) een noodzaak om te overleven in een sterk veranderende wereld. Dat...

Onderzoek: voorkeur voor ‘fysieke’ winkel voor levensmiddelen

Consumenten hebben nog altijd een voorkeur voor de fysieke winkel boven online-aankopen als het gaat om het aankopen van levensmiddelen. Dat wordt bevestigd door recent...