PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Ogilvy: vergeet ‘klassieke’ media niet

Marketeers lijken vandaag de dag vooral voor digitale, want meetbare media te gaan en hebben de neiging zich af te keren van klassieke, niet meetbare...

Brico stopt spaarctie

Volgens een bericht van persbureau Belga heeft doe-het-zelf-keten Brico vroegtijdig een punt achter de spaaractie ‘Bestemming Brico’. Onder het motto ‘Méér klussen klaren? Meer centjes...

De promoties van week 29

Promo-Biss spotte in de week van 23 juli tot 30 juli de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

Zoete promo…

Een nieuwigheid in de sector van promotioneel snoepgoed: spekken bedrukt met logo’s. De spekken (of ook marshmallows) kunnen los geleverd worden, in geschenkverpakking of individueel...

PSI: verduurzaming zet door

De meerderheid van de leveranciers van promotionele producten en business gifts (56%) geeft te kennen in 2016 stappen te hebben ondernomen om gecertifieerd te worden...

Fastfood-ketens in VS zetten in op merchandising

In de VS beconcurreren de fastfoodketens elkaar niet alleen met hun producten maar ook met merchandising items. McDonalds promoot de nieuwe aan-huis-bezorging van hamburgers op...

De promoties van week 28

Promo-Biss spotte in de week van 18 juli tot 22 juli de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

3D-figuurtjes van consumenten

Een idee voor opendeur-dagen, beurzen, winkelopeningen, pretparkshops: gepersonaliseerde 3D figuurtjes (karikaturen) van bezoekers. Dat is wat The Bobble Shop biedt. (meer…)

Ralf Oster (PF Concept) is Advertising Speciality Institute’s International Person of the Year

Het Amerikaanse Advertising Speciality Institute heeft tijdens de jaarlijkse ‘Counselor Awards’ de Duitser Ralf Oster verkozen tot International Person of the Year. Ralf Oster is...