Ogilvy: vergeet ‘klassieke’ media niet
Marketeers lijken vandaag de dag vooral voor digitale, want meetbare media te gaan en hebben de neiging zich af te keren van klassieke, niet meetbare...
Marketeers lijken vandaag de dag vooral voor digitale, want meetbare media te gaan en hebben de neiging zich af te keren van klassieke, niet meetbare...
Volgens een bericht van persbureau Belga heeft doe-het-zelf-keten Brico vroegtijdig een punt achter de spaaractie ‘Bestemming Brico’. Onder het motto ‘Méér klussen klaren? Meer centjes...
Promo-Biss spotte in de week van 23 juli tot 30 juli de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)
Een nieuwigheid in de sector van promotioneel snoepgoed: spekken bedrukt met logo’s. De spekken (of ook marshmallows) kunnen los geleverd worden, in geschenkverpakking of individueel...
De meerderheid van de leveranciers van promotionele producten en business gifts (56%) geeft te kennen in 2016 stappen te hebben ondernomen om gecertifieerd te worden...
In de VS beconcurreren de fastfoodketens elkaar niet alleen met hun producten maar ook met merchandising items. McDonalds promoot de nieuwe aan-huis-bezorging van hamburgers op...
Promo-Biss spotte in de week van 18 juli tot 22 juli de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)
Een idee voor opendeur-dagen, beurzen, winkelopeningen, pretparkshops: gepersonaliseerde 3D figuurtjes (karikaturen) van bezoekers. Dat is wat The Bobble Shop biedt. (meer…)
Het Amerikaanse Advertising Speciality Institute heeft tijdens de jaarlijkse ‘Counselor Awards’ de Duitser Ralf Oster verkozen tot International Person of the Year. Ralf Oster is...