NewZ
Belgische online-omzet boven 8 miljard euro
De Belgische webshops hebben in 2019 een omzet gegenereerd van 8,2 miljard euro. Dat blijkt uit de E-commerce Barometer, een initiatief van The House of...
BMW komt met nieuw ‘communicatie-logo’
BMW heeft vorige week bij de introductie van de i4-serie een nieuw logo gepresenteerd. De zwarte rand rond het blauw-witte centrum (de propeller van BMW)...
Britse sector product media groeit met 5,8%
De Britse en Ierse sector van promotionele producten en business gifts heeft in 2019 een groei kunnen optekenen van 5,8% in vergelijking met 2018. De...
Corona-virus: evenementenbureaus vragen duidelijkheid
De evenementenbureaus die deel uitmaken van de Association of Communications Companies - ACC, hebben de overheid duidelijke maatregelen gevraagd in het kader van de bestrijding...
Product media ontbreken in UBA’s tips voor instore communicatie
De Unie van Belgische Adverteerders heeft recent aangegeven dat in het digitale tijdperk fysieke winkels een belangrijk contactpunt zijn en blijven. De UBA geeft tips...
Welke impact heeft het Corona-virus op de promo-sector?
Het Corona-virus en de gevolgen ervan overheersen al enkele weken het wereldnieuws. Vooral China is getroffen. Dat land is ook een belangrijke fabrikant van promotionele...
Sport in het voorjaar: promo-kansen
Met de Omloop Het Nieuwsblad en Brussel-Kuurne-Brussel is in het weekend van 29 februari en 1 maart het seizoen van de voorjaarsklassiekers gestart. Niet alleen...
Retail dominant in direct mail
Uit cijfers van Nielsen blijkt dat de retailsector dominant is in de brievenbus. In 2019 was het aandeel van de retailers in de uitgaven voor...
Online-promo: Gillette en VeePee
Opvallend: VeePee (voorheen Vente Exclusive) zet via email een wedstrijd van Gillette scheermesjes in de verf. Gillette (een merk van Procter & Gamble) is actief als...