NewZ
Kleding: winkels zijn blijvers, mits…
Volgens eMarketer kunnen winkels voor kledingmerken een pluspunt betekenen in de huidige 2020-retailwereld waar online gemixt wordt met offline. Ze moeten zich wel aanpassen aan...
Investering in direct mail dalen licht
De investeringen in direct mail zijn in 2019 met 1,1% licht gedaald ten opzichte van 2018. Dat blijkt uit cijfers van mediabureau Space. In totaal...
Mondial Gifts geeft product media e-gids uit
Mondial Gifts heeft deze maand ’De Gids voor relatiegeschenken met resultaat’ uitgebracht, een e-gids over het inzetten van product media. “Je moet beseffen dat product...
Laptoptas annex workspace-unit
De trend in het bedrijfsleven is gedeeltelijk thuiswerken en gedeeltelijk in open-office spaces. Dat betekent dat er minder vaste bureaus voor medewerkers zijn. Maar hoe...
Wat betekent Corona-virus voor promo-sector?
Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute peilde onlangs naar de impact van het Corona-virus op de sector van de product media in de VS. Het virus...
Speciale gerecycleerde Bebat-draagtas
Bebat zal de spandoeken die de organisatie recent inzette voor de inzameling en verwerking van gebruikte batterijen in het kader van de ‘Gezocht campagne’, verwerken...
Plus Magazine zet er de sokken in
Een opvallende direct mailing van Plus Magazine: een paar sokken bij een voorstel om een jaarabonnement te nemen op dat maandblad voor vijftigplussers. Sokken zijn al...
Amerikaanse voorverkiezingen: merchandisingstrijd
De voorverkiezingen van de partijen in de VS zijn losgebarsten en merchandising speelt daarin een grote rol om de kandidaten bekend te maken. Vooral de...
AI helpt retailers klanten beter te servicen
Meer en meer retailers zetten Artificial Intelligence in om hun klanten beter te leren kennen en zo beter aan hun persoonlijke behoeften te voldoen, zowel...