NewZ - PromZ.be

NewZ

Omzet Amerikaanse distributeurs product media groeit met 4,7%

De omzet van de Amerikaanse distributeurs van promotionele artikelen en business gifts is in 2019 met 4,7% gegroeid ten opzichte van 2018. Dat blijkt uit...

AdWeek ontdekt marketingkracht van herbruikbare boodschappentas…

Het vooraanstaande Amerikaanse reclame- en marketingvakblad heeft de marketingkracht van herbruikbare boodschappentassen van retailers ontdekt. Recent publiceerde het een artikel met als titel ‘How Retailers...

PMA-Awards 2019: Pasco Gifts en Maximum Image!

Pasco Gifts en Maximum Image zijn de grote winnaars geworden van de vijfde editie van de Product Media Advisor of the Year Awards 2019. Pasco...

Feestelijk ‘deleten’ met merchandising

Hoe viert een koppel dat elkaar via online-dating heeft leren kennen, dat het een vaste relatie aangaat en de gegevens van de dating-app heeft gedelete?...

Pientere kleding: T-shirts die je telefoon opladen

Smart clothing (zeg maar pientere kleding) werd recent als één van de trends voor het nieuwe decennium aangemerkt. Intussen zijn er al eerste ontwikkelingen op...

Bierbakkussen: zomers promo-idee

Gezien op PSI, de internationale vakbeurs voor promotionele producten en business gifts in Düsseldorf: het ‘bierbakkussen’ (der Bierkistensitz). Maakt van een bak bier een kruk....

Jumbo kiest voor Proteus Smart Display

Pure Value heeft een overeenkomst gesloten met Jumbo-supermarkten voor het inzetten van de zogenaamde Proteus Smart Display. De Proteus Smart Display is een herbruikbare display....

Duitsland: 2% hogere omzet van promotionele artikelen

De omzet van Duitse bedrijven in promotionele artikelen en business gifts is in 2019 met 2% gestegen ten opzichte van 2018. In totaal bedroeg die...

‘Klassiek’ speelgoed nog altijd populair

In de huidige digitale tijden blijkt het ‘klassieke’ speelgoed nog altijd populair. Retail-cijfers uit de VS tonen aan dat er in 2018 meer uitgegeven werd...