UK: impuls-aankopen ook online
Oracle onderzocht recent het aankoopgedrag van de Britse consumenten, zowel online als offline. Daarin peilde men ook naar het doen van impulsaankopen. Van de consumenten...
Oracle onderzocht recent het aankoopgedrag van de Britse consumenten, zowel online als offline. Daarin peilde men ook naar het doen van impulsaankopen. Van de consumenten...
De Efteling heeft deze week nieuwe vilten tassen voorgesteld die de bezoekers van het attractiepark kunnen kopen voor 20 euro per stuk. De tassen zijn...
Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute zegt dat de bedrijven in de VS dit jaar meer zullen besteden aan eindejaarsgeschenken voor personeel en klanten. Dat concludeert...
Tijdens een video-interview in het kader van de Amerikaanse Advertising Week benadrukte de voorzitter en ceo van de Promotional Products Association International, Paul Bellantone, de...
PromZ.be spotte in de week van 1 tot 6 oktober de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - mok of kom bij 10...
De Belgian Association of Promotional Products - BAPP zal deelnemen aan Festivak 2018, de vakbeurs voor de evenementenbranche. Festivak heeft plaats op 7 en 8...
Groep AVEVE maakte op 21 september jl. de nieuwe naam ‘Arvesta, experts in the field’ bekend. Het is een nieuwe naam van de holding waaronder...
Het Amerikaanse PPAI - Promotional Products Association International stelt op basis van de jaarlijkse consumentenenquête over promotionele producten dat de rol ervan binnen bedrijven (internal...
Voor de vierde maal organiseert PromZ-be (voorheen Promo-Biss) de Product Media Advisor of the Year Award met ondersteuning van de Belgian Association of Promotional Products....