Homepage - PromZ.be

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Consument verandert shoppinggewoonten

De laatste vijf jaar hebben consumenten hun winkelgewoonten aanzienlijk veranderd en zijn ze meer online gegaan. Brick & mortar-winkels reageren met meer omnichannel en instore...

USA: T-shirts grootste categorie in product media

T-shirts hadden in 2017 het grootste aandeel in de markt van product media in de VS. De categorie was goed voor 15% van verkopen van...

De promoties van de week 35

PromZ.be spotte in de week van 27 augustus tot 1 september de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - 2 Smiley-mokken bij aankoop...

Rol van distributeur wordt meer en meer adviseur

De rol van de product media-distributeur is meer en meer die van een adviseur. Uit onderzoek van het Duitse Call a Gift naar de manier...

Product media: cadeautjes en beurs-give away’s

Promotionele artikelen worden vooral ingezet als cadeautjes en give-away’s op beurzen. Dat blijkt uit onderzoek van het Duitse Call a Gift bij distributeurs en bij...

Household enthusiast: koper die veel besteedt

Marketeers denken graag in generaties zoals Millennials en Generation X. Maar nu is er een nieuw segment dat over de generatiegrenzen heen gaat: de household...

Heuptasje: tweede leven

Het heuptasje is aan een tweede leven toe - als festivalattribuut. Dat zegt Toon Kympers, vice-president marketing & strategy East Pack (een van de merken...

De promoties van de week 34

PromZ.be spotte in de week van 20 tot 25 augustus de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize brooddoos bij Yoplait Petits Filous...

Senator zet Nature Plus-pen in de kijker

Groen en duurzaam zijn belangrijke trends in de wereld van product media. Immers, het is een onderdeel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Senator heeft een afbreekbare...